Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei der.

 

Jeg har problem med å få work units til den ene pc'en min. Jeg installerte programmet på tre maskiner uten problemer, men etter en stund så nektet den ene å laste ned flere workunits. Har prøvd å reinstallere det uten effekt. Denne pc'en står i et netverk sammen med en annen pc som ikke har noen problemmer med å laste ned wu'er.

 

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Nekter å laste ned. Er på jobb nå så jeg kan ikke gå inn på loggen, men husker at den prøver omigjen og omigjen å laste ned wu'er :(

Har vært ute for det samme på en av mine maskiner. Prøvde og prøvde - intervallene mellom forsøkene ble lengre for hver gang. Husker ikke nøyaktig hvor lenge den holdt på, men det var nok 3/4 døgn før den endelig fikk hentet.

 

Ville kanskje prøvd å restarte maskina.

Lenke til kommentar

Prøvde å restarte den også. Skal prøve igjen i kveld og se om ikke den skifter mening. Synes det var litt merkelig at den plutselig bare stoppet opp!?

 

Skal fjerne alt som henger igjen av programmet, restarte og reinstallere, og se om ikke det gjør at den kommer på bedre tanker......

 

..............før jeg smelter den om til kleshenger :devil:

Lenke til kommentar
Det virker det, ikke noe problem. Jobber med å lage en automatisk innstalsjon av folding, sånn at jeg kan installere den ved en enkel '.msi fil.

 

Da skal det bli mange pcer med folding@home

Jeg har laget en diskett med alle nødvendige filer og en bat fil som gjør alt automatisk...... :D

 

Funker som f

Tenkte å lage noe lignende. Legg ut kildekoden så vi får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...