Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Skulle gjerne kjøpt meg enda ett 1080Ti kort denne mnd, men ser ut som jeg må ha ny benk/pult til maskinene og litt penger til strømregningen. 

Spar penga til Volta kommer?

 

Personlig skal jeg begynne å sette av litt penger til et GV104 kort. XX80. Regner med at det blir toppkortet i første runde. 

 

Føler meg litt skeptisk til Volta når FAH på 1080Ti ikke har 100% bruk på noen WU. GPU usage er for min del stort sett mellom 80 og 90%. 

 

 

Folder du med mere enn ett skjermkort på en maskin? Får du 99& hvis du kjører ett skjermkort?

 

Jeg har 4 maskiner med 1 1080Ti kort i hver. Har prøvd med 2stk 1080Ti på 1700x også. Får aldri 99%, mener det meste har vært 96% GPU bruk.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri fått 99% GPU bruk på mine kort.

Poenget mitt er at vist GPU ikke blir capet nå så vil det sikkert bli enda mindre GPU usage i prosent for et Volta kort. Kan selfølgelig være at det ikke stemmer, men det virker jo ikke så veldig lovenede slik det ser ut nå. 

 

Dette gjelder for de av oss som kjører med 1080Ti kort. De som har et kort av lavere kaliber er det nok annerledes for.

Lenke til kommentar

Hehe. Skal du ha glede av den hastigheten må du ha 2st som du kan flytte filer raskt mellom dem.

 

Men nå du sier det, burde selv kjøpt en nye ssd, har en 64GiB som jeg kjøpte i 09.

 

Ja den får selskap av en Intel 750 som ikke akkurat er treg den heller. Kjøpte den mest fordi jeg hadde lyst på den, og ikke fordi jeg trenger den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...