Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

385.69 driveren går for å være en av de beste ute nå. Eneste grunnen for å ha nyere er for å spille nyere spill egentlig. Under Linux så funker 384.98 veldig bra også. Har ingen PPD tall Kjetil.

skal oppgradere alle pcene nå, så takk. 

Sliter en del med core 21 fail. 

Sånn 5 maskiner pr dag 

 

Jeg har samme problem på 1 maskin. -> 7700K Kjører 388.13 driveren på denne

 

1700x -> 388.31. F@H har aldri stoppet på disse maskinene

3770K -> 388.13 - Denne maskinen takler ikke NaCL samtidig. Virker som det er noe problem med minne/hk da jeg har byttet CPU

5820K -> 388.13 

Lenke til kommentar

Bedømmer du utifra stats Ilpostino? Stats har vært nede noen dager nå. Med mindre klienten faktisk har stagnert folder du nok fremdeles, og stats vil nok oppdateres når server kommer online igjen, slik den vanligvis gjør.

 

edit: Dette er lagets stats de siste dagene. Det er ikke bare du som ikke får poeng, men poengene pleier å godskrives i etterkant når stats har vært offline.

 

b83962c3b5bd13433235a15a0829b1ff.png

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Det er ikke Win10 som har automatisk installert en ny skjermkort driver da? Det kan føkke med FAH.

Installerte en diger oppdatering her for ikke så lenge siden. Skal sjekke. Takk for tips.

 

Bedømmer du utifra stats Ilpostino? Stats har vært nede noen dager nå. Med mindre klienten faktisk har stagnert folder du nok fremdeles, og stats vil nok oppdateres når server kommer online igjen, slik den vanligvis gjør.

 

edit: Dette er lagets stats de siste dagene. Det er ikke bare du som ikke får poeng, men poengene pleier å godskrives i etterkant når stats har vært offline.

Litt ujevnheter på grafen hadde vært ok men min har vært ganske paddeflat cirka en uke nå. Synes det er litt snodig.

 

post-1713-0-47496900-1511775989_thumb.png

Lenke til kommentar

MIcrosoft er pån igjen. Selv om DDU har skudd av auto install for skjermkort driver, så ville Windows Update installere 388.13 driveren uansett! Måtte blokkere Windows fra å gjøre det ved å følge denne guiden. Man må virkelig passe på Windows 10... Til slutt kan vi ikke velge noen ting selv mer.  :realmad:

 

Eller bare hos meg?

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Er samme her også, men siden jeg kjører 388,31 så slipper jeg det nå.

Men folding funker på driverene fra winupdate nå.

 

Den blokkerer også manuel oppdatering av driverne: If you change your mind and want to allow updates to that device again, you can go back into Group Policy Editor and disable the policy. You’ll have to do this even if you just want to allow a one-time manual update of the drivers.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...