Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

If I could I would. :p

 

Tester nå nye 8700K. Artig. Skal prøve å stabilisere 5.2-5.3 ghz med under 1.400V.. Blir ikke veldig varm heller akkurat, så artig med noe nytt (igjen..)

 

Foldingen fra 1080Ti kommer da snarlig tilbake. :-)

 

7800X tidligere i år, så 7820X og nå 8700K? Nizzen Junior? :p

Lenke til kommentar

 

Regner med noen stiller opp og skaffer PPD-tall.

Jepp, meg :D

"Volta-Powered GPU Delivers 110 Teraflops of Deep Learning Horsepower — 9x Its Predecessor "

Vist det er 3 ganger raskere enn 1080Ti, eller mer, så har jeg lyst på det. GPUen er jo enorm! (815mm²)

 

 

Ikke sikkert det kommer foldinga til nytte så bra som du tror. Tror det kan være lurt å se andre teste folde ytelsen først. Vi snakker om 3K dollar for singel GPU her...

Lenke til kommentar

 

Regner med noen stiller opp og skaffer PPD-tall.

Jepp, meg :D

"Volta-Powered GPU Delivers 110 Teraflops of Deep Learning Horsepower — 9x Its Predecessor "

Vist det er 3 ganger raskere enn 1080Ti, eller mer, så har jeg lyst på det. GPUen er jo enorm! (815mm²)

Kan en gjette 30-40% over 1080ti på denne ved folding? Forsvarer ikke prisen, men om du bare har ett pci-e spor ledig... :D

Lenke til kommentar

Hva som skjer nå da, er nede i 720K PPD på det ene kortet enda det går på 1936mhz og 86% GPU bruk.

Så lavt har jeg aldri sett at et 1080Ti kort har vært. GPU bruken er stabil på den samme også og maskinen er ikke i bruk til noe annet. Har hverken skjerm eller tastatur/mus til denne.

 

Gjelder for prosjekt 9415

Lenke til kommentar

Ubuntu Is Getting Ready To Further Demote Python 2

 

There's a little more than two years left until Python 2 will be officially discontinued by upstream and Ubuntu is preparing accordingly for this end of life. 

 

 

Nåværende versoner av Fahcontrol og fahclient under Linux bruker Python 2, så håper dette blir endret til verson 3 snart da. Skal ikke nye versoner komme uansett snart egentlig da? Verson 7.4.4 begynner å bli gammel nå.

Lenke til kommentar

Jepp. Men det har ingenting med ppd å gjøre :)

 

Poenget mitt var at ppd per krone betyr ingenting for meg om skjermkortet høres ut som en støvsuger i bakgrunnen....spiller ingen rolle da om prisen er 3000 dollar eller 300. Så sant man ikke har et eget rom som du har da, da stiller saken seg annerledes så klart :)

Lenke til kommentar

Bedriten WU, vel. Har en lignende kjørende her, og får samme størrelsesorden. Noen som har lyst å blokke IP-er? :) vi drev jo med det en periode...

 

Flesteparten av oss blokket ikke IPer fordi visse WU ga dårlig PPD (håper jeg ihvertfall). Problemet var at Core 15 ga en uutholdelig coil whine på Maxwell. Jeg for min del sov på den tiden med maskinen stående på i samme rom, og alternativet til å ikke blokke Core 15 var å ikke folde i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...