Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men folding funker på driverene fra winupdate nå.

 

Har du testet akkurat det? Jeg leste noe om at for folk som spiller da, så laster ikke WinUpdate ned PhysX driveren sammen med resten av nVidia driveren...men jeg har ikke bekreftet det enda. Ahh jeg savner Win7 dagene da slikt var mye lettere  :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men folding funker på driverene fra winupdate nå.

 

Har du testet akkurat det? Jeg leste noe om at for folk som spiller da, så laster ikke WinUpdate ned PhysX driveren sammen med resten av nVidia driveren...men jeg har ikke bekreftet det enda. Ahh jeg savner Win7 dagene da slikt var mye lettere  :confused:

 

Det funket ikke for meg. 

Lenke til kommentar

 

Ja selvfølgelig Teamviewer funker fint det å :) Men var ikke helt den løsningen jeg tenkte på. Tenkte mere på via en terminal eller noe lignende den fahcontrol appen som jeg opplever stadige krasj og problemer med :/

Ah, Beklager. Ingen erfaring med FahControl :D

Hehe :) Uansett takk for svar. Jeg reise mye pga jobben derfor hadde jeg lyst på ei løsning der jeg kan kontrollere foldinga (stop/start). Får det fint til med en pc men siden jeg ikke alltids har det tilgjengelig så er jo tlf fin og kunne bruke :) Men jeg Finn sikkert på noe .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...