Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har noen ganger opplevd at klienten henger, dvs at den ikke laster ned ny WU i perioder.

Det har hendt her og med mindre man holder et øye med den så merker man ikke at maskinen ikke jobber.

Hadde vi sett loggen fra 18-21 mai så hadde det vært lettere å feilsøke.

 

Edit: Loggene finner du her: c:\ProgramData\FAHClient\logs

Endret av mer-hw
Lenke til kommentar

Jo.   980-kortet jeg fikk av deg funker forsåvidt fint enda.   Måtte sette det over i HTPC'n der 970-kortet sto for å få et fungerende bilde,og folder ikke akkurat for øyeblikket p.g.a støyen det lager, men når jeg får erstatta 970-kortet så kommer alt tilbake opp igjen.  Får sette i gang 1070-kortet i hovedmaskina (som jeg helst ikke har villet risikere enda) i mellomtida, det bråker nesten ikke i det hele tatt.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Nei, hehe. Du har ikke mange og ikke foldet siden 04 :)

 

 

 

Nei. Fast siden Des 2015 tror jeg. Og en periode før det i 2012 eller 2013. 

 

Sjeldent jeg har htt kort som dør i betydningen totally FUBAR'd, men dør viftene sender jeg dem selvsagt inn med god samvittighet. Så får komplett, norek eller andre vurdere omd e gidder kjøpe en replacement fan på ebay og selge det til en eller annen via demovareavdelingen.

Har noen av kortene under vann så da er døde vifter uaktuelt. 

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, hadde han sittet med vannkjøling system så ville han nok kunne folde over natten før maskinen oppnår høye temps til motsetning av luft. Men så var jo posten min litt non-serious med tanke på at jeg la til en smiley på slutten.

 

Tror du misforstod ting her. Kjølinga mi er god nok. Det er bare at all varmen som kommer fra mine 3 maskiner varmer opp stua mi her. 25 grader romtemp går greit, men når den nærmer seg 30 blir det for varmt spør du meg. Så derfor folder jeg mindre om sommeren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...