Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forstått det at GPU folding er langt mer effektivt, men gaming-riggen min ønsker jeg ikke å ha på 24/7 da kjølingen ikke er tilstrekkelig til det. Jeg har ingen støttet GPU i serveren, så det er kun CPU som gjelder.

Ser at den anslår rundt 70k pr dag. Alle monner drar sa musa, og pisset i havet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da anbefaling pga cpu.

Dvs at man heller fokuserer på WU med slik hardware.

Satt inn nytt 980 nå, mer ppd på veg.

Skrevet (endret)

Slikt er grunnlag for skilsmisse :p

Lurer på om jeg har bltit scammet på en 1150-CPU... akk, hater støyen fra GPUene nå... skulle ha vannkjølt et par av dem.

Endret av knopflerbruce
Skrevet

Kjørt nacl på 2 x 4970k i snart 2 uker uten rs av verken pc eller browser.

Er ikke ustabil oc eller no kansje?

Skrevet

Mulig det er version av chrome som spiller inn , har ikke på så veldig mye oc nå kun vanlig turbo boost og må refreshe siden en gabg i døgnet , men ikke noe særlig problem da jeg som regel er inærheten av maskin eller har tv .

Skrevet

Har blitt besatt av å folde her merker jeg... Nedetid er deprimerende og grusomt:P Løper til pcen for å starte opp foldinga etter jobb, da vannkjølinga ikke er helt til å stole på ennå 24/7. Og nå tenker jeg å selge bilen etter sommern for å utvide parken :yes:

Blir vel ett nytt 980 ti kort i løpet av helgen, da bruktmarkedet nesten er håpløst.

Uansett veldig engasjerende og moro og være en del av teamet  :thumbup:

• Liker 5
Skrevet

Har blitt besatt av å folde her merker jeg... Nedetid er deprimerende og grusomt:P Løper til pcen for å starte opp foldinga etter jobb, da vannkjølinga ikke er helt til å stole på ennå 24/7. Og nå tenker jeg å selge bilen etter sommern for å utvide parken :yes:

Blir vel ett nytt 980 ti kort i løpet av helgen, da bruktmarkedet nesten er håpløst.

Uansett veldig engasjerende og moro og være en del av teamet  :thumbup:

Første du må gjøre er å selge sjela di, så bilen  :wee:

Skrevet

Happy folding. 

Ser laget fikk 25k wu siste uke og det med de to største wu-makerene ute av bildet midlertidig.

Og det sammen med 350 millioner PPW 

Super innsats  :fun:

Kanskje vi kan få med flere foldere som ikke vet at de liker det ennu, ved å vise de noen smarte triks som ikke går utover ytelsen mens de bruker maskinen. 

For eks før skole/ jobb starter man en jobb og trykker finish

Det ville ha gitt 5 millioner ekstra pr md pr person med normal spillrigg, eller nacl i samme periode 1500WU

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...