Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gul linje øverst, fatal error , f5 funket ja, men er bare hjemme så jeg får satt 2 f5 pr døgn. 

1 f5 pr døgn i serverbula, resultatet kan da bli at jeg lager 5000wu på en mnd, når det kunne blitt 50.000wu

 

Har til dags dato ikke funnet refresher-plugin som fungerer. 

Endret av War
Lenke til kommentar

Gul linje øverst, fatal error , f5 funket ja, men er bare hjemme så jeg får satt 2 f5 pr døgn. 

1 f5 pr døgn i serverbula, resultatet kan da bli at jeg lager 5000wu på en mnd, når det kunne blitt 50.000wu

 

Har til dags dato ikke funnet refresher-plugin som fungerer.

 

Opera 12 hadde vel dette som standard i sine innstillinger tror jeg.

Jeg har ihvertfall hatt auto refresh på en tidligere nettleser.

Lenke til kommentar

Krasjet Nacl eller maskinen?

 

F5 funker fint, men mye jobb å måtte være barnevakt..

Det er jo dette som er for dumt når det gjelder folding. Det er for mye innsats som må til. Hvorfor kan de ikkje lage noe som bare funker?

 

Folding med gpu er ikkje så verst, men at det klikker ofte med nacl er jo helt elendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. Teit oppsett gjort av dem. 

 

Setter jeg Nacl + GPU på så stopper jo bare Nacl heldigvis og GPU forsetter, så har ikke noe å tape på det. Skal teste igjen inatt. Skjer det igjen så får jeg folde nacl på dagen elns. 

 

Har du selv opplevd krasj på 5930/5960X enda?

 

Merker ikke stor forskjell på 3700 til 4200 eller 4200 til 4600 utrolig nok. Kanskje det blir et par WU mer i døgnet med 4600 kjørende.

Lenke til kommentar

Jepp. Teit oppsett gjort av dem. 

 

Setter jeg Nacl + GPU på så stopper jo bare Nacl heldigvis og GPU forsetter, så har ikke noe å tape på det. Skal teste igjen inatt. Skjer det igjen så får jeg folde nacl på dagen elns. 

 

Har du selv opplevd krasj på 5930/5960X enda?

 

Merker ikke stor forskjell på 3700 til 4200 eller 4200 til 4600 utrolig nok. Kanskje det blir et par WU mer i døgnet med 4600 kjørende.

 

Jeg får "paused" på både 5930k og 5960x etterhvert. 

 

Er jo ikkje hele tiden jeg gidder å sjekke inne på serveren for å sjekke; Halla! skjer det noe her? Ånei vel. f5  :dontgetit:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Folder Nacl enn så lenge her iallefall. Grei nok teste til å sjekke OC. Overlever den en natt med GPU(ene) og CPU(ene) på 100% load så er den såogsi stabil. Iallefall mine erfaringer. 

 

Synd jeg ikke kan kjøre høyere enn 4200 før tempen på CPU kommer oppi 70¤C på kjernene og 76-ish på package..

 

Dette er tilogmed med cache på 3700 0.990.. Greit nok 980Ti kortet folder, men kjører jo på stock spenning.. 

Lenke til kommentar

Hei.

 

Flere år siden sist jeg var aktiv her, men tenkte jeg skulle se om jeg kunne bidra (bitte)litt fremover.

Installerte nyeste klienten på serveren min som står på 24/7 nå, og vil se an varmeutvikling/strømforbruk de neste dagene.

 

Serveren har 2stk Xeon E5-2620, 32GB ram og kjører Windows Server Standard 2012. Er det noen spesielle innstillinger jeg kan gjøre for å maksimere utnyttelsen av dette? (Bytte av OS er dessverre ikke et alternativ.)

 

GA

Lenke til kommentar

Jeg ville ha lukket klienten (avsluttet) 

Og skrever fah nacl i chrome-nettleser. 

Øverste lenka der folder man rett i nettleser med og den tygger mange små jobber som vil gi det mange jobber (WU) utført.

 

http://folding.stanford.edu/nacl/

 

Det vil da se sånn ut 

 

Gir dette veldig mye høyere poengsum pr dag?

 

I utgangspunktet liker jeg bedre å ha en klient kjørende i bakgrunnen, enn å måtte ha et Chrome vindu åpent 24/7. Jeg bruker denne serveren til mange andre oppgaver også, så åpner/lukker nettleser med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...