Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drama alla Hotel Cæsar i denne tråden om dagen :p

Jepp, wu vs ppd :tease:  Wu taper, så det sier mye hvor dere er, hehe,

Hvor jeg sender min wu/ppd har ikke noe å si, vil helst sende dem til hw,no. Men må jeg så gjør jeg det.

Håper på å leve 12år til så ser vi da hvor jeg er :tease:

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få dere til å produsere mere wu. :shrug:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Vi må la Kjetil styre med sitt. Om han vil folde Nacl for å få mange WU så er det helt greit for meg. 

 

Jeg kommer nok ikke til å folde noe særlig Nacl i perioden fremover. Kun GPU for jeg vil ha PPD og bryr meg midt bak med WUs.

 

 

 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få dere til å produsere mere wu.  :shrug:

Vel. det er hva du vil og ikke hva andre vil. As simple as that.

 

Om du vil prøve å slå en rekord så be my guest. Men vi andre er ikke like interesserte. 

 

Ikke vond ment duvet. :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

hvordan er det med intel pentium ani edition og 1 stykk 980ti ? eller bør jeg går for en dyrere i3 eller i5 ? yter pentiumen bra no til å gi grei ppd med et stykk 980ti ? mulig det blir 2 sånne for å kunne game litt mer på hovedmaskina

Pent Ann. Måtte iallefall klokkes til 4000 for å ikke være bottleneck for ene 980 G1 kortet mitt

da blir det muligens 1 i5 til hvert kort da :) evntuelt noen andre forslag ? ikke av typen 5960x da 

Lenke til kommentar

Jeg har satt på en NaCl på 5820k @ standardfrekvenser, og en E5-1650 (også standard). Om disse må sjekkes annenhver time kommer det nok til å bli nedetid, men det får gå på Stanfords regning, ikke min. Kan ikke sitte barnevakt for WU'ene de sender ut... Utover det får folk folde hva de ønsker for min del, og enten man er fokusert på WU eller PPD kan man gi blanke F i å bli butthurt over hva andre foldere velger å fokusere på :)

Når det er sagt, er det ressurskonflikter ute og går? Som sagt gidder jeg ikke å bruke 200 år på å konfiguerere for å få sakene til å kjøre, men det er jo erketeit om begge deler kjører for halv maskin.

PS: har 2x 10-kjerner Intel Xeon og 3x 12-kjerner Xeon som ligger og slenger, dessverre uten hovedkort enn så lenge. Skulle gjerne kjørt disse, men no can do.

Edit: MÅ man ha passkey for NaCl?

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...