Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sørg for at du får en tilsvarende kjøler, Komplett har i noen tilfeller gitt referanse-kjøler til de som har levert inn ikke-referanse. 

 

Jeg vil anbefale SC-kjøleren siden det er bearless-kulelager, så holdbarheten på selve kjøleren vil jo være langt lengre enn tilsvarende konkurrenter. 

 

Bearless-konseptet ble introdusert på 780 Classified en stund tilbake. 

Er ikke du eller jeg som avgjør det. Har de ett 780ti på lager får han det. Det fikk war da han fikk problemer med det første kortet de kjøpte av meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sørg for at du får en tilsvarende kjøler, Komplett har i noen tilfeller gitt referanse-kjøler til de som har levert inn ikke-referanse. 

 

Jeg vil anbefale SC-kjøleren siden det er bearless-kulelager, så holdbarheten på selve kjøleren vil jo være langt lengre enn tilsvarende konkurrenter. 

 

Bearless-konseptet ble introdusert på 780 Classified en stund tilbake. 

Er ikke du eller jeg som avgjør det. Har de ett 780ti på lager får han det. Det fikk war da han fikk problemer med det første kortet de kjøpte av meg :)

 

 

780Ti eksisterer ikke i Komplett sitt sortiment lengre. 

Endret av Sermoni
Lenke til kommentar

 

...

Jeg vil anbefale SC-kjøleren siden det er bearless-kulelagere, så holdbarheten på selve kjøleren vil jo være langt lengre enn tilsvarende konkurrenter. 

...

 

Hva vil det si at et lager er bearless? Det trodde alle vifter var helt fri for både bjørner og andre dyr?

 

 

Er jo bare en forkortelse for bearing. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1viftekjøler har jeg hatt 1 rma på i mitt liv.

Evga sc ( 2 vifter) ca 5?

msi ( 2 vifter) ca 5

Det har lite å si, rma vil etter 1-2år kunne gi deg neste utgave uansett gratis.

Får man 1vifte i returkortet har man sjekket i postkassa, det kan hende det aldri dør innen 5 år..

Lenke til kommentar

Om komplett velger å sende meg et referanse kort tilbake, kan jeg være en sta drittsekk og krevet mitt igjen? altså et kort med tredjepartskjøler?

 

Ja. Men du får nok sannsynligvis ikke det. Får som regel det samme opplegget. Jeg har bare vært borti at det har skjedd engang. 

Lenke til kommentar

Om komplett velger å sende meg et referanse kort tilbake, kan jeg være en sta drittsekk og krevet mitt igjen? altså et kort med tredjepartskjøler?

:rofl: Okay hva skal du bruke det til. hehe. Ett referanse kort er bedre syns jeg. De 3 jeg har kjører på samme klokk som sc gjør, det er 1266 base.

Fordelen med 2 vifter er støy, minus er at alt blir så varmt.

Lenke til kommentar

De kan ikke nedgradere kjøleren sånn uten videre. Ei heller er det verdt det for deres del, er ikke så store forskjellene fra ref-kort til de som er bedre. Når det gjelder valg av kjølere holder det jo at dem holder et par år, dør viftene er det bare å ta RMA igjen. Eneste er at det er opprinnelig produkt som er ytelsesreferansen, så man får noe som er tilsvarende eller bedre enn 780ti selg om det er 980 som er erstatningsvaren (AFAIK).

Lenke til kommentar

Muuulig jeg detter av top20 lista så fort jeg kom opp ^^

 

Kommer tilbake der om en uke eller to når nye skjermkortet er tilbake :-D

 

EDIT: Hvor mye mellomlegg er det fra 980 til 980Ti? Siden farmin sponsa med Intel pent + hk & ram så mulig jeg kan bruke pengene jeg har på meg til å kjøpe et 980Ti som da vil stå i hans maskin og folde 24/7 :hmm:

 

Om ikke så går jeg bare for vanlig 980.

#MåPrøve4-waySli  :dremel:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...