Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan jo spekulere litt når det gjelder GM200. Jeg gjetter på en pris og TDP på nivå med Titan (Black). GM200 BØR yte bedre enn 980 i spill, og det tror jeg faktisk det vil gjøre denne gangen, i motsetning til Titan (Black) vs. 780 (Ti). Det blir spennende å se på ppd/watt og ppd/krone, men det skal MYE til å slå 980.

Lenke til kommentar

1266 base? 1404 til 1396 boost. Vil ikke kjører høyere, mye strøm opp for lite PPD.

Strøm bruket er høy for den cpuen du har, du kunne kjøpt ett 980 til for hva den bruker i strøm, nesten om du skjønner hva jeg mener.

Byttet alle mine til maxwell. Gikk ned ca 200-300w. Ps har 17 :dribble:

Hehe, Nå ser jeg tankegangen din. ^^ Glad at jeg ikke betaler strømregningen og det vill jeg ikke ihvertfall de neste 3 årene^^

Lenke til kommentar

Ser vi kommer til å bryte 600 millioner grensen denne mnd også.

Er det 3 gang det skjer? Ser ut for å bli den andre beste mnd produksjon noen gang for Team Hardware.no :)

For meg ser det ut til at vi skal klare å nå 700 millioner for oktober med fire hele foldedøgn igjen av måneden, faktisk med god margin også! Hadde vi klart å øke dagsproduksjonen med 8 - 9 millioner ville vi klart en milliard i november. :green:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...