Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAH viser CPU som Ready hos meg også. Står at den venter på en update. Er det ventet i løpet av dagen, vet dere det?

Hehe, den får jeg ofte selv. Setter da på pause og venter litt så fold igjen. Virker ikke det lukker jeg og starter opp igjen.

 

Å kjøre core 15 på 750Ti syns jeg er helt ok, 60W og ca 30K er bra. 780Ti ca 230W og ca 67k er det ikke verd å kjøre på, om du da ser på poengene.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Da har jeg oppgradert alle mine klienter til V.7.4.4.

 

Det som er veldig merkelig er at min maskin som alt hadde V.7.4.4 kun fungerte etter å ha lastet ned V.7.4.4 på nytt og installert på nytt med valget Epxress install.

 

Så det er mye som tyder på at det er gjort noen endringer i V.7.4.4 iløpet av tiden. Ellers ville det ikke vært logisk at det eneste som hjalp for å få startet folding, var en reinstallasjon.

 

Men nå folder ihvertfall alle maskinene igjen :)

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Da har jeg oppgradert alle mine klienter til V.7.4.4.

 

Det som er veldig merkelig er at min maskin som alt hadde V.7.4.4 kun fungerte etter å ha lastet ned V.7.4.4 på nytt og installert på nytt med valget Epxress install.

Så det er mye som tyder på at det er gjort noen endringer i V.7.4.4 iløpet av tiden. Ellers ville det ikke vært logisk at det eneste som hjalp for å få startet folding, var en reinstallasjon.

 

Men nå folder ihvertfall alle maskinene igjen :)

Fikk ikke startet min maskin idag, Rakk ikke å gjøre noe med det, Men kan prøve er re-installasjon :D

Lenke til kommentar

Bra det, men har og mye å si hvilket type du kjører. Hos meg er det fra 66-73.

Men fikser de ikke dette før jeg legger meg gå 780Ti kortene av, kjører da bare 750Ti kortene og en smp.

Er ikke noe feil, bare skuespill. :realmad: core 15 og idiotene i andre enden :devil:

 

Edit: Testet nå å bare kjøre 750Ti, klokk er 1332MhZ og maskinen bruker 100w :new_woot:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Tror jeg begynner å bli paranoid med hensyn til hva bruce skriver, og jeg har derfor problemer med å tro at dette er en blip som han kaller det. Jeg ville ikke blitt forbauset hvis det viser seg at dette er en styrt situasjon for å få unna en bunke standard smp de ellers ikke får foldet. :green:

Ser ut til at du har rett, skal vi tro Grandpa's innlegg på foldingforum. Jeg hopper av toget og vil finne et BOINC prosjekt som passer bedre for min hardware. Vil muligens kjøpe et par GTX980 og folde for fah på de senere i år, men ser ikke noen fremtid for 4P serverne mine der lengre.

Lenke til kommentar

Koden som sørger for tildeling av jobber i F@H prosjektet er nylig skrevet om. Og det viser seg at dette hadde en del uheldige konsekvenser.

Det vil derfor være ustabilt for øyeblikket særlig med tanke på tildeling av jobber.

 

Forhåpentligvis vil det bli bedre i nær fremtid.

 

Takk så mye for ditt bidrag til F@H :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...