Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på mobil , men tipper andre har den. Du må ha den helt nyeste for v7.4 , de eldre hfm funker med de gamle v7.3x

i hfm må du da hake av bonus og regne på "last 3 frames" og la den gå minst 3 %.

Det blir ikke reell ppd , da må man regne fra dowmload-time, men det blir den ppd kortet leverer med de settings du har nå om man tester forskjellig. Får jo ulike prosjekter uansett, så ppDAY blir litt ulik uansett da det er 2-3 ulike prosjekter på en dag

Endret av War
Lenke til kommentar

 

Har du testet å endre til 12 tråder istedenfor 14 f.eks?

Testet nå med 12 tråder på CPU + begge skjermkorta. Nå funker det! Ohhh but why...why...

Kan det ha noe med HT å gjøre? Jeg har en teori her nå om at FAH må ha 2 fulle kjerner, en til hvert skjermkort for å fungere. Ergo 12 tråder siden 5960X har HT. Dette burde den satt bra på auto menne. Dette er iallefall eneste logiske akkurat nå. Ser den holder på å folde enda. So far so good :)

 

Noe jobber blir bare levert til 12core eller mindre, og noen liker ikke at du bruker 7 core https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=24&t=26766 Sier ikke at det er ditt problem, men spør i forumet til f@h.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Ingen parameter, beta og advanced.

Får core 15 nå , 10 ganger på rad.

For min del første gang siden mars.

Har iallefall 3x core 15 så langt på kortene

 

sjekket innstillinger på pcen min med 780ti x 2 hjemme.

Det var de millionene ppd på random annet lag^^

 

Team 37649 :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Endret av War
Lenke til kommentar

Fikk noia da jeg så det og endret det, så husker ikke helt nøyaktig tallene, men jeg burde vel finne det på navnet war?

Eller går det på anonym om laget ikke eksisterer.

 

logg

 

 

22:21:17:

22:21:17: <!-- User Information -->

22:21:17: <machine-id v='0'/>

22:21:17: <passkey v='********************************'/>

22:21:17: <team v='37649'/>

22:21:17: <user v='war'/>

22:21:17:

 

Det er ikke siden v7.4 kom jeg la inn dette en natt på denne pcen^^

 

Må pause pcen med core 15, det er så mye coil whine at kortet dør.

Syns det er snodig at jeg bare får 3-4 mill ppd når jeg "har 4,6-4,7"

Endret av War
Lenke til kommentar

 

Med 15 tråder CPU + 1 GPU fikk jeg ca 109000 PPD. Med 12 tråder CPU + 2 GPU'er får jeg ca 120000 PPD. Greit jeg mister litt CPU kraft til skjermkorta, men burde ikke dette skalere bedre?

 

PS: tusen takk for all hjelp jeg jeg fått av dere! :w00t:

Hva får du med bare begge skjermkortene, altså uten å folde på CPU?

 

 

Da fikk jeg litt over 70000 PPD. Så å kun kjøre skjermkorta er uaktuellt. Hadde jeg kunne folde med alle 16 tråder på CPU + skjermkorta, så burde jeg ha ligget på ca 135-140000 PPD.

 

En annen ting. På min folde maskin nummer 2 så har jeg en i7 2600K og et GTX 285 kort. Der får jeg ikke brukt skjermkortet i det hele tatt, får bare en slik error i loggen :

 

WARNING:WU00:FS01:Failed to get assignment from '171.64.65.160:80': Empty work server assignment

 

Skal ikke være enkelt dette her :p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...