Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Med nyeste driver på 680 får du ca i underkant av 30k PPD og med 327.23 får du ca 115k PPD.

 

Så du kan si ihvertfall 3 ganger så dårlig score med ny driver. De sier ca 80 - 90k PPD for 670 (pr kort) med 327.23 driveren.

 

Vil ikke overraske meg om de også kan være bedre på annet enn bare fah. Nvidia har fått mye kritikk for å utvikle de nye driverne uten å ta hensyn til 6xx serien osv.

 

 

Hmm ok. Så lenge jeg ikke opplever noen andre problemer med å rulle tilbake til den 327.23 driveren så kan jeg jo gjøre det, men teit at jeg må da velge mellom god ytelse i FAH eller god ytelse i nyere spill. SLI oppsett for spill pleier gjerne å kreve at man oppdaterer driveren siden SLI profilene blir oppdatert for nye titler, samt bug fixer. Hva om 327.23 driveren er den siste gode for FAH for 600 serien da... Liksom må bytte til 980 kort bare for å kunne bruke nyere drivere :p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der passerte jeg min første million i FAH. Akkurat som med Onkel Skrue, så kan bare millionene øke fra nå av :green:

 

Ahh synd det der med nVidia driverene altså. At jeg med 670 kort må velge mellom FAH eller spill ytelse. 327.23 driveren er over ett år gammel, så den er litt gammel å bruke i forhold til spill. Men som det ble sagt her og som jeg har lest om på nettet nå, så er 327.23 best for 670/680 korta til FAH. Håper nVidia får ut fingeren og fixer problemet ASAP! Regner med at de vet om problemet?

Lenke til kommentar

Grats, det er billigere for nvidia om du løser problemet med et 970 ol^^

Da jeg dro på jobb hørte jeg core 15 på serveren.

 

Har foldet lenge når man hører hvilker prosjekt det er, sliter litt med forskjellene mellom ulike prosjekter innen samme core.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det betyr helt sikkert at de jobber videre med AS serveren igjen -alias-

Et godt tegn på lang sikt. Med ny hardware fra Nvidia samt andre modifiseringer ville det vært meget fordelaktig om de lyktes med videre utvikling av AS serveren.

 

Godt å se at de jobber med Fah. De har også kommet lengre i forståelsen av å involvere donorer med tanke på info rundt dette :)

 

Da blir vi kvitt noe flere core 15 om ikke annet. Det er jo nødvendig å folde seg ferdig med de også :wee:

Lenke til kommentar

Det er mange som har stilt seg spørrende til det samme som du -alias-

 

Synes selv det er merkelig at de ikke innfører en annen løsning for QRB for Core 15 ettersom det er av vitenskaplig betydning at de fullfører prosjektet. Og det er en kjensgjerning at de sliter med at flere brukere sletter unna core 15, samt andre problemstillinger som følge av lav PPD og mye effekt i strøm / støy ute hos hver enkelt bruker.

 

Tenker fortsatt at det viktigste er verdien i form av resultater for forskingen. Så må det jo være en end of life for Core 15 en gang også :)

Lenke til kommentar

Forskningen er det viktigste, der er vi enige, men det burde da ikke hindre PG i å la core15 likestilles med de prosjektene hvor man får bonus. Jeg kan ikke skjønne at dette er problematisk for PG. Det ville gjort slutt på klagestrømmen og resultert i fornøyde donorer. Poengene koster jo ikke PG en kalori og de burde strødd dem ut relativt jevnt, og de ville hatt langt flere som deltok med sine maskiner.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg må bytte ut mine 3 750Ti med 970? Ser denne i logene: GPU 0: UNSUPPORTED: GM107 [GeForce GTX 750 Ti]

Men de folder jo så vet ikke hva som feiler? Jaja for se hva som skjer.

 

Det kommer nok av at du bytter hardware i et tempo som SF ikke klarer å holde følge med. :green:

Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror mitt skjermkort begynner å vakle. Jeg har ikke allverdens med penger akkurat nå, så er på jakt etter et nytt 7950-kort. Hva vil dere anslå at bruktprisen bør være nå?

 

Hvorfor ikke kjøpe 280x istedenfor?

 

Du burde enkelt få tak i et 280x til 1000kr eller under. 7950 er jo eldre og noe av den samme ytelsen (litt under ettersom jeg forstår) så burde få det noe rimeligere enn 280x i tilfelle det er noe vits å kjøpe det.

 

280x har alltid vært mye kort for pengene, så ville gått for et slikt kort :)

 

Men husk at det er alt for mange der ute som har overdreven tro på hva de kan ta seg betalt for sine 280x om dagen. Ville ikke gitt mer enn 1000kr for et slikt kort i dag.

 

Ellers vil jeg si dette er et bra kjøp til 2000kr:

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52035700&searchclickthrough=true&searchQuery=290x

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...