Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge BA-serverne er aktive og har mange WUer på lager så jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke oppnås kontakt?

 

128.143.231.201 pmks04 kasson SMP full Accepting 1.05 0 0 1762 485 485 485 1 0 1 0 1 L_10_-_8080; L_10__8080 info.gif 3

128.143.231.202 pmks05 kasson SMP full Accepting 0.08 6 0 1309 2599 2599 2599 1 67 1 1 0 1 LW_1_B_8080; LW_10000_F_8080

 

Edit: Sjekket loggene og mine servere kobler seg kun opp til 128.143.231.202 som ikke gir ut annet enn standard smp. Prøver ikke engang å koble seg til 128.143.231.201 som de normalt skal gjøre.

 

Edit2: Begynner også å få ned core15 på skjermkortene, selv om jeg har satt alle til advanced, så nå er det bare sorgen over hele linja!. :sick:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

 

Hah tom server?

La oss håpe de kommer kjapt med nye wus.

 

Finnes det ikke flere servere da? v7 klienten burde vel bare ha bytta server og fått nye der? Eller gidder dem ikke sende ut til et fattigslig GTX 285 kort kanskje? :p

 

Sorry man, men 285(hadde selv 8)er core 11 og de er finito. Så kjøp deg ett 980/970 :yes:

PS: skal teste 3 750Ti i dag. Må bare kjøre å hente dem.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Sorry man, men 285(hadde selv 8)er core 11 og de er finito. Så kjøp deg ett 980/970 :yes:

PS: skal teste 3 750Ti i dag. Må bare kjøre å hente dem.

 

 

Okay. Jeg har brukt så mye penger på hardware den siste tiden at det blir ikke noe nytt skjermkort med det første. Dessuten er ikke 980 så veldig mye raskere enn mine 670 i SLI er (til spill). Ikke at jeg er en hardcore gamer lenger, men skal jeg først oppgradere liksom så blir det noe som er raskere. 980 Ti eller Titan 2 kanskje når de kommer. Jeg gidder ikke SLI mer! Så da blir iallefall ene 670 kortet flyttet over i maskin nr 2 og folde der. :)

Lenke til kommentar

Forøvrig har det aldri skjedd tidligere at BA-WUer har vært fraværende så lenge som nå så jeg har en dårlig følelse for dette. Håper de kommer tilbake rimelig snart ellers er jeg redd for at jeg stopper 2P/4P serverene for godt, eller setter dem til å gjøre andre ting. Ingen vits i å bruke 2750W på 700K PPD.

 

GPU-riggen skal få gå, men den gir ikke mer enn mellom 100 - 260K avhengig av type WU som er tilgjengelig.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Problemer med 2 780Ti kort, har sett det før på dem :wallbash: core 15. Slik er det i loggene:

UNSTABLE_MACHINE (122 = 0x7a). Too many errors, failing. Server did not like results, dumping.

 

Slik har de kjørt i natt, de får bare fortette. Gjør det i protest.

 

Edit: Får og update_core for vær nye jobb som lastes ned ? Skal si de er raske med å oppdatere gitt :rofl:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Det er mye som tyder på at det er noe som skjer i kulissene hos PG og Fah om dagen. Dette er a-typisk på så mange måter.

 

Alle Nvidia får core 15, og enkelte AMD får core 16.

 

Ikke godt å si hva som er årsaken til dette. Men det har som Kjetil påpeker skjedd iløpet av det siste døgnet.

Bare det ikke blir månedsvis med tørke slik det ble i MARS.

 

Vi får alle smøre oss med tålmodighet og fortsette innsatsen på et forsvarlig nivå. Skjønner godt at 2500 watt for 700k ppd blir drøyt. Så ville absolutt trykket finish på alle mine WU til det kom på stell :hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ja, bruker selv ca 2300 for å få 594K. Men nå må jeg ha dem på, for det er ikke direkte varmt ute.

Kan jo sette på noen ovner, men håper dere tar poenget :)

 

I have a GTX980 running on linux.

On a core 17 WU (project 9201), i'm seeing TPF of 1 minute 39 seconds which is about 330,000 ppd.

I set the fan speed at 60% and GPU temp is 62C, with 98% gpu usage. Amazing card!

 

Må nok kjøpe jeg og, hehe. 4 av dem i kassen din alias :roll:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Genialt Kjetil :D

 

Det var løsningen med Nvidia i siste runde også. Får kun core 17 under linux. Og alle i fah kjørere linux, så de fikk ikke med seg at Nvidia fikk core 15 nettopp av den grunn.

 

Svaret ligger der. Du kjøper inn noen ekstra SSD, eller kjører dual boot. Så folder du på linux i perioder hvor core 15 herjer Nvidia :)

 

Det blir jo selvsagt noen 980 på deg Kjetil. Hehe. Du kan like godt bestille de med en gang :tease:

 

Super innsats Kjetil, skjønner godt at du like godt kan folde ettersom du ikke har varmeovner. Burde nesten ligge med en anbefaling fra F@H hvor de fraråder å avskaffe panelover osv i tilfelle behovet skulle melde seg iløpet av vinteren til tross for F@H på full guff :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant dette på F@H forum vedrørende core 15 på Nvidia:

 

There have been some reports recently concerning assignment problems ... PG is aware and are looking into these problems. I have notified them of your situation and hopefully it may shed some light. Until they've sorted out what's causing this we will all have to be patient.

 

Med andre ord er de klar over situasjonen, og har iverksatt "jakten" på mulig årsak. Så dette lover ihvertfall godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant dette på F@H forum vedrørende core 15 på Nvidia:

 

There have been some reports recently concerning assignment problems ... PG is aware and are looking into these problems. I have notified them of your situation and hopefully it may shed some light. Until they've sorted out what's causing this we will all have to be patient.

 

Med andre ord er de klar over situasjonen, og har iverksatt "jakten" på mulig årsak. Så dette lover ihvertfall godt.

Skal si deg svaret jeg. Jeg tror de gjør dette bevist for å få kjørt mange core 15 jobber.

Er mange som sletter dem, og eller skruer av foldingen.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Forøvrig har det aldri skjedd tidligere at BA-WUer har vært fraværende så lenge som nå så jeg har en dårlig følelse for dette. Håper de kommer tilbake rimelig snart ellers er jeg redd for at jeg stopper 2P/4P serverene for godt, eller setter dem til å gjøre andre ting. Ingen vits i å bruke 2750W på 700K PPD.

 

GPU-riggen skal få gå, men den gir ikke mer enn mellom 100 - 260K avhengig av type WU som er tilgjengelig.

På foldingforum skriver bruce at det er en serverfeil og at PG er klar over det, så det ordner seg nok snart.

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=55&t=26770

Lenke til kommentar

Tror jeg begynner å bli paranoid med hensyn til hva bruce skriver, og jeg har derfor problemer med å tro at dette er en blip som han kaller det. Jeg ville ikke blitt forbauset hvis det viser seg at dette er en styrt situasjon for å få unna en bunke standard smp de ellers ikke får foldet. :green:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...