Gå til innhold

Half life, Kva er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har hørt at Half Life skal vere så utrulig bra osv, men når eg har sett folk har spelt, har det ikkje sett veldg bra ut! :blush:

Sit her med ein Half Life 2 kupong og ventar på realese..

Kva er bra med Half Life spela?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tror nok du begynner å ligge litt etter, Half-Life er ikke lenger et bra spill.

Eneste som folk spiller er moddene til Half-Life.

Jaa, klart ligg eg etter, men eg ligg ikkje etter til å spele Half Life 2!

Har sett filmar osv frå spelet, og det er jo fullt av monster og unaturlige ting.. er det morro å spele mot dei da? Var det sånn på Half Life 1 og?

Treat: Kva er bra me det da? Det som var spørsmålet mitt..

Endret av Gullegutt
Skrevet
det finner du ut om du spiller det :cool:

men mange som velger og ikke spille det pga grafikk som er forståelig

Gidd ikkje å kjøpe det berre for å finne ut kva som er bra med det..

Rart at det skulle bli så vanskelig og berre seie det, men då takkar eg for alle svar..

Skrevet
snakker du om 1`ern eller 2èrn ?

Half-life er freeware det nå

dvs lovlig og laste ned

Ååå? Okay, da kan eg vurdere å prøve det! :D 2'ern får eg når det kjem ut!

Har ein såkalt kupong :p

Skrevet (endret)

kan jo alltids laste ned hl done in 60min

da får du sett mye av spillet :wee:

det at noen har gidda runde det på 60min sier jo litt om hvor kult spill det er :cool:

Endret av Treat
Skrevet

Eg trur Half Life 2 ikkje blir så bra og populert fordi no er det mange spel som kan målast seg opp mot det slik som Stalker, Far Cry og Doom 3.

Skrevet

hl2 blir nok veldig stort for det det er

en slags oppfølger fra 1`ern

utrolig fin grafikk og fysikk motor

se for deg day of defeat osv med source engine ?

hadde hl2 vært det første hl spillet hadde det kanskje ikke blitt like populært

Skrevet

det at noen har gidda runde det på 60min sier jo litt om hvor kult spill det er :cool:

Seriøst? er det noen som har runda det på 60 min?

Så en video der en fyr runda doom på noen få minutter.

Og verdensmesterskap i tetris, det er syke greier...og en av verdens beste super mario spillere.

Skrevet

eller så sei det kor kjedleg spelet, sidan han ikkja gadd å bruke meir ein 60 min på det.

personleg så har eg aldri likt hl (inkludert moder) og eg kjem ikkje til å kjøpe hl2 når det kjem, ganske enkelt fordi det finst så mange betre alternativ.

Skrevet (endret)

Det som var at Half Life vart så populært var at i 1998 så var det veldig få FPS spill som hadde noe som heter story. HL revolusjonerte FPS genren med en dyp historie, gameplay og puzzles. CS er bare en mod til HL og har ikke noe med at HL ble så populært. Half Life er vel også et av de få spillene der ingenting er galt med å begynne med. Altså en bare en "vanlig" dag på jobben. Også script sekvensene i HL var svært gode for tiden. AI'en i spillet var også det beste folk hadde sett til da. Selv mener jeg AI'en er bedre enn mange nye FPS spill også..

Nå som Half Life 2 er rett rundt hjørnet så stiller det seg veldig store forventniger til spillet. Klare det å videreføre det oginalen gjorde så bra? Jeg er iallefall overbevist. Half Life 2 kommer garantert til å ta verden med storm fra dag en. Dersom du ikke har spillt orginalen ennå så gjør det NÅ!

ersonleg så har eg aldri likt hl (inkludert moder) og eg kjem ikkje til å kjøpe hl2 når det kjem, ganske enkelt fordi det finst så mange betre alternativ.

Da vet du ikke hva du går glipp av, seriøst! HL2 er et must for alle FPS spillere.

Endret av TCi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...