Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bildet taler for seg selv..DSC_0079.JPG

Sånn! Da har jeg tipset Hallingdølen. Det er Brenna Entreprenør AS på Gol som eier bilen.

Er det du eller han som fjernet innlegget på facebooksiden?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke på Facebook, så han om ikke det er andre som også har snappet opp bildet.

hessel la ut bildet på facebooksiden dems, og fikk et ganske så heftig svar, men nå er posten borte

Skrevet (endret)

Fikk bare et arrogant svar. Arrogant type denne fyren som eier bilen.

Synd du ikke tok print screen/screenshot. Gøy å sett reaksjonen til eier.

Endret av Hansien
Skrevet

Bilde 106 - 08.06.2016.jpg

Edit: Nå er også dette slettet på siden, men skjermdump ekke dumt :)

Det var mer enn nok plass på parkeringen før og etter jeg gikk inn til å unngå en slik idiotparkering som dette. Jeg var innom kiwien i maksimalt 5 minutter.

Så vet man det.

• Liker 2
Skrevet

side 4 hos google linker hit... hva skal til for at parkeringa til Brenna Entreprenør havner på første side hos Google?

post-20774-0-07798400-1465416244_thumb.jpg

Skrevet

Æsj! Angrer på at jeg ikke tok skjermbilde av kommentarene jeg fikk på Facebook-siden til Brenna Entreprenør AS i går... Han la seg i alle fall ikke flat. Han ville ikke forsøke å forklare hvorfor han sto parkert slik, engang. 

Skrevet

Folk som luser i 70-80 i 90-sonen, helt til det kommer en 3-felts m/forbikjøringsfelt, da gasser de på i høyrefila si til 110 så ingen kommer forbi uten å risikere lappen. Mye gubber som gjør dette, En og annen kjerring også. Håper de snart blir så gamle at de mister lappen. 

• Liker 3
Skrevet

Tryggere å kjøre fort på veier med flere felt og/eller midtdeler, så de tørr å gasse på mer

Litt omvendt med tunneler, folk holder grensen før tunnelen, men er langt under når de kjører gjennom

Skrevet

Folk som luser i 70-80 i 90-sonen, helt til det kommer en 3-felts m/forbikjøringsfelt, da gasser de på i høyrefila si til 110 så ingen kommer forbi uten å risikere lappen. Mye gubber som gjør dette, En og annen kjerring også. Håper de snart blir så gamle at de mister lappen. 

De sanneste ord som noen gang er skrevet. Om noen føler for å teste ut dette fantastiske fenomenet anbefales den mest irriterende bakken i Nord-Europa. Fra E16 i Hole, Buskerud. 

43883e00d93409061c3aa1e1d7d56d01.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...