Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Dette er faktisk en filleting...sånt skjer da hele tiden.

Unnskyld meg, men HAR DU GÅTT DEG VILL?! Trenger du hjelp til å navigere i forumet? Dette er tråden "Trafikalsk klagemur", hvor vi klager over ting i trafikken som irriterer oss. Jeg tror du leter etter tråden hvor vi klager over folk som klager over ting som irriterer dem.

 

Folk som er så utrolig frekke at de kaster søppel ut av bilen sin, de fortjener å bli bøtelagt. Hadde politiet vært så moderne at slike forhold kunne blitt anmeldt på nettet, så hadde jeg faktisk tatt meg bryet, men jeg kommer ikke til ta turen til politiet pga et drikkebeger. At det finnes mange folk som forsøpler, er ingen unnskyldning. Du kaster faen ikke søpla ut på veien!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg, men HAR DU GÅTT DEG VILL?! Trenger du hjelp til å navigere i forumet? Dette er tråden "Trafikalsk klagemur", hvor vi klager over ting i trafikken som irriterer oss. Jeg tror du leter etter tråden hvor vi klager over folk som klager over ting som irriterer dem.

 

Folk som er så utrolig frekke at de kaster søppel ut av bilen sin, de fortjener å bli bøtelagt. Hadde politiet vært så moderne at slike forhold kunne blitt anmeldt på nettet, så hadde jeg faktisk tatt meg bryet, men jeg kommer ikke til ta turen til politiet pga et drikkebeger. At det finnes mange folk som forsøpler, er ingen unnskyldning. Du kaster faen ikke søpla ut på veien!

 

Og kanskje man en gang glemmer seg bort og kaster ut et drikkebeger med noe i, mens man kjører i møtende trafikk ...

 

http://dsc.discovery.com/tv-shows/mythbusters/videos/soda-cup-killer-angle-2.htm

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste skjønner jo ikke at de gjør no faretruende feil. De blir vel bare irritert om noen tuter eller blinker med lysene.

 

 

 

 

En ting jeg aldri vil forstå er folk som hugger inn rett foran deg i f.eks en rundkjøring slik at du må hugge på bremsen. Og tuter man på de så tar pokker meg de å bremser så hardt at de stanser midt i veien.

Lenke til kommentar

Oh wow. Det der er jo direkte farlig om man oppnår litt fart i tillegg til hump, sving, eller lignende. Burde blinke med lysene eller banke litt på hornet. Gjerne en munnfull også.

 

Her har vi nettopp passert to humper. Det er 40 på den veien, og han skulle til venstre. Materialet på hengeren gikk både den ene og den andre veien nedover der. Galskap!

 

Vil tro han hadde vært på Coop Bygg eller hva det nå heter. Utrolig at de lot han dra derfra uten å sikre varene skikkelig.

Lenke til kommentar

Njaaa. Et typisk scenario er når jeg svinger av en forkjørsvei i det noen skal inn på veien der jeg skal av. Han ville altså ha hatt vikeplikt for meg om jeg hadde kjørt rett frem i stedet for å svinge av. I slike situasjoner passer jeg alltid på å blinke tidlig dersom jeg ikke har noen biler foran meg. Dette for at han som står og venter på å komme seg inn kan se at han ikke trenger å vente på meg.

 

Det som er så utrolig typisk, og som skjedde senest for noen minutter siden, er at han som står og venter blir stående og stående helt til jeg har svingt av veien, og da er det jo gjerne noen litt lenger bak som skal rett fram som da gjør at han som skal inn på forkjørsveien får vikeplikt og blir stående enda lenger.

 

 

Har du opplevd at du har stått der for å kjøre inn på en forkjørsvei for så å oppleve at han som blinker av plutselig bestemmer seg for å kjøre rett frem? Det har jeg.

Det ble ingen ulykke ut av det takket være at jeg var oppmerksom slik at jeg kunne unngå faren.

 

Når du skal av slik, gir du et hint med fjernlysene også? I tilfeller der det skjer er jeg personlig mer tilbøyelig til å kjøre enn hvis det er kun blinklys som brukes.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men HAR DU GÅTT DEG VILL?! Trenger du hjelp til å navigere i forumet? Dette er tråden "Trafikalsk klagemur", hvor vi klager over ting i trafikken som irriterer oss. Jeg tror du leter etter tråden hvor vi klager over folk som klager over ting som irriterer dem.

 

Folk som er så utrolig frekke at de kaster søppel ut av bilen sin, de fortjener å bli bøtelagt. Hadde politiet vært så moderne at slike forhold kunne blitt anmeldt på nettet, så hadde jeg faktisk tatt meg bryet, men jeg kommer ikke til ta turen til politiet pga et drikkebeger. At det finnes mange folk som forsøpler, er ingen unnskyldning. Du kaster faen ikke søpla ut på veien!

 

Klag på det du vil, men ikke regn med å få gehør hver gang..jeg blåser i hva du mener.Jeg kjenner din type menneske, klager på alle andre og er "perfekt" selv.

Viktigpetter.

 

*gif av scooter som kræsjer inn i bil*

Han her FORTJENTE kanskje å bli lagt ut på nettet...for en dust.Spørsmålet er vel:Hvor går grensen for hva man bør filme og legge ut.Oppfordring til alle:Behave i trafikken...så går det bra. Endret av Dysfunctional
Quote av bilde
Lenke til kommentar

Var akkurat og fylte drivstoff på en 1-2-3 stasjon. Som de fleste ubetjente stasjoner så er det mulig å fylle på drivstoff fra begge sider.

 

Akkurat i det eg parkerer ser eg en nyere Golf stoppe opp bak meg, samtidig som det var ledig på den andre siden.

"Jaja, hver sin smak", tenkte eg, og gikk ut for å fylle på drivstoff. Tanken var nær tom, så eg skulle fylle en hel tank.

 

Eg gjør mitt, Golf'en står der fortsatt, med motoren av. Setter meg inn i bilen, kjører avgårde og ser at Golf'en starter opp og

stopper ved siden av pumpa eg nettopp brukte. What gives?

 

Godt spm.Som gammel bensinstasjonansatt opplevde jeg med jevne mellomrom merkelige kunder som skulle fylle på en spesifikk pumpe..hvis den var opptatt, så kom de inn i butikken og mente bilen som sto der måtte flytte seg...kan jo selv tenke deg at det oppsto mang en komisk krangel mellom kunder pga det...folk er idioter.

Lenke til kommentar

Og kanskje man en gang glemmer seg bort og kaster ut et drikkebeger med noe i, mens man kjører i møtende trafikk ...

 

http://dsc.discovery...ler-angle-2.htm

 

Noe slikt, men det er jo elementer her inne som mener dette er verdens undergang, at en fyr pælmer et drikkebeger utav vinduet.

For alt man vet kunne det være en veps i det og den letteste måten å kvitte seg med det er å kaste begeret utav vinduet.Heller det vel, en å ha vepsen inne i kupeèn... :hmm:

Lenke til kommentar

Noe slikt, men det er jo elementer her inne som mener dette er verdens undergang, at en fyr pælmer et drikkebeger utav vinduet.

For alt man vet kunne det være en veps i det og den letteste måten å kvitte seg med det er å kaste begeret utav vinduet.Heller det vel, en å ha vepsen inne i kupeèn... :hmm:

 

Ja, det er jo rørende med din omtanke for situasjonen, kanskje alle tingene du har klagd over i tråden kan være ting som er utenfor folks kontroll, kanskje de har fått ett lite hjerneslag som endrer oppførselen deres?

 

AtW

Lenke til kommentar

Møtte på han her smart-assen på vei til jobb i dag:

Ikke sikret på noen som helst måte, og ikke noe varselmerke bak. Noen fortjener virkelig en omgang med balltreet til han gangsteren vår her inne.

 

Slikt ryker lappen på.Smart... :nei:

Endret av Dysfunctional
Quote av bilde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...