Gå til innhold

Guide: dual/trippel skjerm oppsett v2.0!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå prøvd å finne ut om det er mulig å klone to skjermer med forskjellig oppløsning..... Men uten hell.

 

Er det noen som har vært borti dette?

 

Oppsettet er en stue-pc (Vista med mediacenteret som hoved funksjon) Tilkoblet en Pioneer 435HDE via DSUB, og En Asus 19"Wide Lcd via DVI. Jeg er ute etter å få samme bildet på begge skjermer. Helst med forskjellig oppløsning, fordi LCD'n har en nativ oppløsning på 1440 x 900, mens TV'n må ha 1280 x 720. Eller er det andre løsninger for å få MediaCenter Programmet kun på TV'n (Og hver gang det starter) Sorry, OT.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Kjører clone modus på LCD og HDTV hjemme, der fikk jeg clonemodus med to forskjelige oppløsninger helt uten videre.

 

Laget nettopp en herlig bakgrunn som passer ypperlig til spanmode med 2*1280x1024 (2560x1024)

Den snasne bakgrunnen

 

Hva slags OS kjører du? Og er dette på en laptop?

Kjører Win XP på den maskin, det er et 7900 GT i den maskin. Nei det er en stasjonær selv om det ikke skal ha noe å si.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem.

Jeg hadde dualscreen med 19"LCD og en 17"CRT før. Nå har jeg kjøpt en 32"LCD (tatung mcgi) og tatt vekk 17"-ern.

Men jeg får ikke til å få dualscreen på dem.

Hvis jeg bruker bare tv-en funker det fint, men med en gang jeg plugger i 19" (i kontakt 2) blir bildet på skjerm 1 (32") borte og det kommer en melding "out of range".

På skjerm 2 ligger da begge startlinjene oppå hverandre og hvis jeg beveger musa oppover går den over til skjerm 1 som jeg ikke har bilde på.

 

Noen som har noen forslag? (eller spørsmål?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...