Gå til innhold

Hva synesdere om det nye designet til komplett.no?


Hva synes du om det nye designet til komplett.no?  

219 stemmer

  1. 1. Hva synes du om det nye designet til komplett.no?

    • Bra
      44
    • Bra, men brukervennlighetern er redusert
      31
    • Ok
      37
    • Dårlig
      88
    • Har ikke sett værre
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teksten med produktnavnet blir for vanskelig å lese, den burde kanskje vært med fet skrift (ser at den er med fet tekst på forsiden). Burde kanskje vært mer fet tekst i headingen også, slik det er nå forsvinner den på den hvite bakgrunnen.

 

Flere andre som har nevnt det, men jeg liker heller ikke søkefeltet som erstatter listen med underkategorier. Synes listen med underkategorier burde fortsette å stå der.

Lenke til kommentar

Ble en stor skuffelse! Har en ordne inne nå som er levert. Skulle nettopp å sjekke "pakkesporingen", men ingen av ordrene mine er der. Må hente fra mailen og finne pakkenr der :S

 

Syns sidene når-innlogget var så som så før, men de har ikke blir bedre på noen måte!

Lenke til kommentar
klo skrev 28/03/2004 : 01:52

  Hvor er det blitt av sorter etter pris? 

 

Flyttet opp i menyen øverst til venstre. Her kan du for øvrig også sortere på navn i stigende/synkende rekkefølge, velge å kun se produkter på lager og angi pris fra og til på produktene.

synes dere godt kunne hatt denne funksjonen på samme måte som dere hadde før. Mye mer oversiktlig og enklere..

Lenke til kommentar

En ting til... Produktbilde i lista burde være noe man aktiverte selv.. Det er fint når man ser på kabinetter og sånn, men det er bare unødvendig når man ser på prosessorer, minne og sånt :p

 

Edit: Når bildet blir så brutalt skalert ned (og ikke resamplet?) får det usansynlig dårlig kvalitet og er stygt å se på! :)

Endret av astrox
Lenke til kommentar
Før :thumbup:

Å sortere etter pris - en klikk

Å sortere etter navn - en klikk

kunne man skifte kategori med en klikk (f.eks. fra S-ATA til IDE disker)

---------------------------------

:thumbdown:

Å sortere etter pris - to klikk

Å sortere etter navn - to klikk

Å skifte kategori - to klikk

Nå kan man sortere både stigende og synkende på pris og navn. Det å bytte fra f.eks. S-ATA til IDE er litt dumt ja :)

 

Litt mildere bakgrunnsfarge hadde vært lurt ja. Likte det nye designet. Ukens tilbud sitter jo fint like under søkefeltet :)

 

Når jeg gikk inn på AGP under skjermkort måtte jeg laste ned nesten 400K, litt vel mye. Kanskje delt de inn under produsent?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...