Gå til innhold

Hva synesdere om det nye designet til komplett.no?


Hva synes du om det nye designet til komplett.no?  

219 stemmer

  1. 1. Hva synes du om det nye designet til komplett.no?

    • Bra
      44
    • Bra, men brukervennlighetern er redusert
      31
    • Ok
      37
    • Dårlig
      88
    • Har ikke sett værre
      18


Anbefalte innlegg

Hmmm

 

Jeg forstår at Komplett har måtte legge om webshoppen pga at de har endret logistikk system, men jeg tror ikke de helt forstår konsekvensen.

 

En av grunnene til at jeg har handlet mye hos komplett var at webshoppen egnet seg perfekt til å "vindu shoppe" før man setter en endelig ordre. Dvs det var raskt og oversiktlig å sette opp et system, for så å gå til handlevognen og gjøre endringer.

 

Samme funksjonalitet er der i den nye versjonen, men følelsen av oversikt er totalt borte, noe som i hovedsak skyldes for stor linjeavstand mellom produktlinjer, og dårlig meny oversikt (meny -> undermeny).

 

Da jeg tviler på at Komplett vil gå tilbake til gamle versjonen, så er mine tips:

 

- Menyene bør fungere slik som den gamle versjonen, dvs fjern/flytt SØK boksen.

- Bildevisning (thumbs) må være valgfritt, med default = off

- Ved bildevisning av, så må produktlinjene kun inneholde 1 eller 2 linjer, for å gjøre siden mer oversiktlig.

- I handlevognen skal hvert produkt kun ha en produktlinje og minimal linjeavstand for maksimal oversikt.

 

Og til slutt, pass på at sidene blir raske med kort responstid. Det værste jeg vet er webshopper med treg responstid. Da blir det et mareritt å handle, og man velger heller en annen webshop.

 

Tipper den nye siten vil bli bra, men det kommer nok til å ta noen uker. Lurer på hvor mye salg Komplett vil tape pga omleggingen?

Endret av 356speedster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Man kan sortere på pris ved å bruke menyen øverst til venstre inne på produktlistene, vi vurderer også enda bedre løsninger for dette.

Jeg er (var) veldig glad i å kunne sortere siden på pris ved ett klikk på "Webpris" med stigende sortering. Skulle ikke være noe vanskelig å ha det på den nye siden også?

 

MVH Øystein

Endret av bonito
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...