Gå til innhold

Hva synesdere om det nye designet til komplett.no?


Hva synes du om det nye designet til komplett.no?  

219 stemmer

  1. 1. Hva synes du om det nye designet til komplett.no?

    • Bra
      44
    • Bra, men brukervennlighetern er redusert
      31
    • Ok
      37
    • Dårlig
      88
    • Har ikke sett værre
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket var ikke mye bra, men siden har potensial etter litt finjusteringer. Jeg er helt enig med Stonescream om at siden trenger en bakgrunnsfarge og at mouseoveren ikke var særlig pen. Fonten kunne gjerne vært større og "ukens tilbud" burde vel strengt tatt få større plass på hovedside deres.

 

Ellers husker jeg den dagen PSData lanserte deres nye side. Reaksjonene var ganske like, men idag liker jeg siden veldig godt og har ikke så mye negativt å si om den. Tror det hele er en vanesak.

Lenke til kommentar

Likte gamle siden mye bedre.. Den gamle siden kunne man i følge meg kalle et godt design.. den nye synes jeg så absolutt ikke duger designmessig.. innholdsmessig er det godt mulig at den har blitt forbedret. Men menyene og produkt listene har blitt mye mindre oversiktlige.

 

Jeg er vanligvis innom komplett.no hver dag. for å sjekke produktnyheter. Nå vurderer jeg å finne et annet sted.. ikke for å være prippen. men dette ble rett og slett stygt.

 

EDIT: Det med bilde til hvert produkt var faktisk litt snæcksent.. Men det gjorde det ikke mer oversiktelig. og lista ble lengre.. fordelen er at man ikke må gå inn på hvert produkt hvis man f.eks: leter etter et spesielt produkt og kun vet hvordan det ser ut.

Endret av Murty
Lenke til kommentar

Stor fornøyd med den nye siden, for meg tok det halvparten så lang tid å komme inn på siden med det nye i forhold til det gamle designet... plus fine nye funksjoner. GoGo komplett.no.

 

Edit: Og søke funskjonen er jo blitt mye bedre. :woot:

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
Liker veldig dårlig at dere har lagt inn bilder slik at vi får uendelige lange lister å bla opp og ned i!

Er delvis enig. Det er ikke alt som egner seg til dette, ta f.eks. harddisker. Å legge 20 bittesmå tumbnails på rekke og rad nedover av 3.5" disker er helt meningsløst. Mange av bildene er identiske i full størrelse, mens ALLE blir like å se til når de blir så små. Det bidrar bare til å gjøre ting uoversiktlig.

 

Men på f.eks kabinetter kan det være praktisk. Hvis man er ute etter et kabinett og det IKKE skal være kjedelig beige, slipper man jo å kikke under hver link for å finne kandidater.

Lenke til kommentar

I motsetning til endel andre (...) er min grunnoppfatning at forandring fryder.. Derfor er mitt førsteinntrykk HELT TOPP!!

 

Selvfølgelig vil det være ting å rette på når man endrer design, men syns jo det er ekstremt bra at komplett er her inne på forumet og henter råd og svarer på spørsmål!

 

Som sammendrag: liten font er bra, bilde i produktliste er meget bra (for mitt bruk ihvertfall ble dette mye mer oversiktlig, det kunne kanskje vært mulig å velge en annen visning - uten bilder og med mere detaljer), og komplett.no imponerer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...