Gå til innhold

Best av to onder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg hadde ein retursak med Databutikken, og den gjekk på skinner.

 

1: Eg bestillte feil monitor

2: Eg sendte mail og forklarte situasjonen

3: Eg fekk eit returnummer

4: Eg sendte monitoren

5: Etter ei stund kom den nye monitoren

Ser jo heilprofft ut spør du meg.

 

Jeg har ikke noe å utsette på databutikken.

 

-Chief-

Lenke til kommentar
Hva høyttalersystem er det du skal kjøpe da?

logitech z-5300. Kr 1633 ITbutkken, 1916 PSData.

 

Overlegen og overlegen, men 300kr er nå 300kr :).

Det er "ingen" som kan utsette noe på leveringstid og priser til noen av disse butikkene. Det er retur av varer som har vært problemet. Det hiver seg nok etter hvert på et par hundre på denne tråden som kan fortelle om dårlige erfaringer med disse webshoppene. Og bare innse det; de har rett! Databutikken SUGER!! og Itbutikken følger tett etter. MEN.... nå er jo du på jakt etter et produkt som det strengt tatt ikke er så mye feil på. Jeg kunne godt handlet både høyttalere og kabinetter fra disse butikkene, mus og tastatur har jeg ennå ikke måttet returnere noested noensinne! Så; handle CPU, HK, HD, RAM, Skjermkort hos Databutikken eller Itbutikken så liker du å leve farlig. Det meste annet er det bare å la lommeboka bestemme dersom det er den som dikterer. Lykke til uansett! :)

Lenke til kommentar

siden databutikken har vist ønske om og tiltak til å forbedre seg mot norske forbrukere ville jeg valgt å handle der. Har faktisk ikke hørt mange forsvare itbutikken, men det er en del som står fram og sier de ikke har problemer med databutikken. Med det nye service og support senteret de har satt i gang her i landet skulle alt ligge til rette for en bedre handleopplevelse hos søta bror

Lenke til kommentar

Jeg handler mer og mer på Databutikken fordi de er billigst og har etterhvert fått ett bredt utvalg som nå også inkluderer endel "casemod" ting.

Det de ikke har på databutikken skaffes på microplex.

Servicen deres vet jeg ingenting om, har aldri hatt noe problemer verken med dem eller varene de selger.

Lenke til kommentar

Itbutikken er ihvertfall flinke med å gi tilbakemeldinger og slikt når en venter på ting, retur vet jeg ingenting om.

 

Har en kamerat som måtte ha seg en pentium CPU med 400 mhz bus, da hovedkortet hans ikke støttet mere, så han bestilte den heftigste de hadde på itbutikken. Den var ikke inne, men han satt seg nå på slik venteliste ting.

 

De ga han tilbakemeldinger hele veien, og forklarte mer enn det som var nødvendig.

Lenke til kommentar

Her ser du hvor seriøs ITbutikken er:!!!

Vi vil gerne meddele at vi fra vores grosist har fået ny leveringsdato på et produkt du har bestilt hos os

 

LOGITECH, Logitech X 620 - Højttalersystem til multimedie PC hjemmebiograf - 70.1 Watt (Total)

Gammel leveringsdato : 10-03-2004 , Ny leveringsdato : 07-11-2006

 

Med venlig hilsen

ITbutikken A/S

 

Går du inn på siden deres så kan du se at den er på lager.

 

Dere må også være obs. på at de opererer med forskjellige priser på sidene sine!!

Mange "lokketilbud" som viser seg å være feil når du legger de i kassen..

Lenke til kommentar
Her ser du hvor seriøs ITbutikken er:!!!

Vi vil gerne meddele at vi fra vores grosist har fået ny leveringsdato på et produkt du har bestilt hos os

 

LOGITECH, Logitech X 620 - Højttalersystem til multimedie PC hjemmebiograf - 70.1 Watt (Total)

Gammel leveringsdato : 10-03-2004 , Ny leveringsdato : 07-11-2006

 

Med venlig hilsen

ITbutikken A/S

 

Går du inn på siden deres så kan du se at den er på lager.

 

Dere må også være obs. på at de opererer med forskjellige priser på sidene sine!!

Mange "lokketilbud" som viser seg å være feil når du legger de i kassen..

Lagerstatusen til itbutikken er absolutt ikke til å stole på.....hele itbutikken er ikke til å stole på....værste jeg har opplevd når det gjelder service...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...