Gå til innhold

Hardware.no: Kronerulling II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror han har nok å gjøre som det er.

 

Men nå er det i alle fall kommet inn 402,-. Blandt annet kom det inn en innbetaling på kr. 25,- Og det er langt fra for lite - tross alt: alle monner drar! :)

 

3 innbetalinger fordelte seg slik:

1 á 200,-

1 á 177,-

1 á 25,-

 

Dette er de beløpene som er registrert pr. dags dato. Om noen har sendt inn penger som ikke er kommet med på lista over, kan det ta noen dager før de er registrert.

Jeg skal forsøke å holde dere løpende orientert, men jeg tar det i sammedrag heretter. Ville bare vise at selv om beløpene er beskjedne, er de med på å bidra til totalen.

 

Jeg vil også benytte anledningen til å takke bidragsyterne. Takk for at dere har så stor tiltro til oss og det vi kan finne på å gjøre med pengene deres. Vi lover å gjøre alt vi kan for ikke å skuffe dere! :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Synes heller pengene skal gå til et veledig formål etter bruk, f.eks: Redd Barna, Røde Kors e.l.

Hvis det hadde vært en slik aksjon her på forumet, tror jeg ikke folk ville gitt penger. Det får bli TV-aksjonens ansvar elns.

 

Kan ikke komme etterpå å si at: "vi bruker penga deres på sultne barn istedenfor en vannkjølt prescott..." :(

Lenke til kommentar
Synes heller pengene skal gå til et veledig formål etter bruk, f.eks: Redd Barna, Røde Kors e.l.

Hvis det hadde vært en slik aksjon her på forumet, tror jeg ikke folk ville gitt penger. Det får bli TV-aksjonens ansvar elns.

 

Kan ikke komme etterpå å si at: "vi bruker penga deres på sultne barn istedenfor en vannkjølt prescott..." :(

Jepp, enig der! :)

Alt for overklokking :thumbup:

 

Har desverre ikke råd til å betale inn noe, alt gikk til ny pc + vannavkjøling...

 

Btw, TMH, er du Tor Magnus..?

Lenke til kommentar
Da ser det ut til at mine bidrag ikkje er komen til rett plass. Hadde merka det med "prosjekter på ok.no". Og det var selfølgelig ikkje rett. My mistake. :blush:

Kan du Yummy skjekke opp det? Ikkje at det var så mykje men det ligger inn fast kvar mnd. Fra 01,02,2004./01.03.2004 osv.

Hmm.... Kan du sende meg en mail og fortelle meg hva du heter, så skal jeg sjekke det opp for deg.

 

Det kan rett og slett være så enkelt at overføringen har tatt noe tid, og at det tar litt tid før innbetalingen registreres hos regnskapsansvarlig.

Lenke til kommentar
FA.. HELLER! Robber de deg også?  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

 

(de ville ha en hel bunte med cash til passet, ran kaller jeg det,skulle ha vært politiannmeldt :p  :p )

Så sant så sant :( var og bestilte et slikt på Fredag og kosta F*** meg 740,- penger :( tar 12 dager og det er 10 dager til jeg reiser :( ja kan jo bare skylde meg selv for ikke å ha Best før :(

Heh???

 

Du kan få "hurtig pass" du får det innen 3 dager, MEN riktig nok så koster d flesk da...

Lenke til kommentar
Det er noe med tomme løfter som preger posten. Det var rundt 20stk som i det minste sa de skulle tenke på å overføre, og av de sa flesteparten at de skulle det. Er det teit av meg å ta opp dette, eller er det teit med falske løfter?

Synest det er rart at det ikkje er meir interesse for dette.

Så er heilt enig med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...