Gå til innhold

Hardware.no: Kronerulling II


Anbefalte innlegg

Tror alle her kan være enige med at denne siden lever av forumet. Uten det hadde det nok tvilsomt vært noe ok.no... siden oppdateres jo ikke akkurat daglig.

Det er nettopp der du tar feil, Fragletrollet. Det er ingen tvil om at forumet er en viktig del av Overklokking.no, men hele poenget er at Overklokking.no ville eksistert uansett hvor mange som leser det. Vi gjør dette fordi vi har lyst, ikke for å tjene penger på et visst antall lesere. Nettopp derfor blir jeg litt oppgitt av å lese alle klagene, selv om jeg skjønner hvorfor de kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er PÅSKE, ergo er det svært liten aktivitet foran skjermen - også her. Har ellers ikke fått nye oppdateringer, men vi får se hva som skjer ut over uka. Jeg sier fra så snart det skjer noe - poster jeg ikke noe her, har jeg ikke fått vite noe mer. ;)

Lenke til kommentar

Er i en kraftig diskusjon med tildligere uteleier og kan av den grunn ikke bidra pr. i dag. Men så fort saken er over (og økonomien på bena igjenn, advokater er dyrt!) kommer det nok noe.

 

Vurderer derimot å legge ut noen eldre komponenter på qxl og donere inntektene til dette prosjektet har noen HK m/CPU, RAM mm. liggende får se over disse og MULIGENS (lover ikke noe) prøve dette.

 

Savner dessuten svar på tidligere forespørsel fra en eller annen om en slags rangering av mulighet for å "vinne" det ferdige prosjektet etter størrelse på bidraget.

 

Hadde det vært en idé at man får et lodd pr krone man donerer, slik at de som har donert 200,- har ti ganger større sjans for å vinne en de som har donert 20,-?

 

Er også enig i at flere av leserene kunne bidrat med relevant stoff, muligens kan dere i OK legge ut en søknad om at folk bidrar (retningslinjer osv.)

Endret av am3k
Lenke til kommentar

am3k: Som vi har nevnt langt tilbake i tråden er noe av meningen at man ikke skal kunne kjøpe seg prosjektet. Det skal ikke være avhengig av økonomien om man vinner eller ikke, så lenge man bidrar.

 

Når det gjelder trekningen kommer vi til å stille et eller annet banalt spørsmål som bidragsyterne kan svare på, så trekker vi en vinner ut av de som har svart riktig. På den måten omgår vi lotteriloven, ettersom man faktisk må "kunne" noe for å vinne :-)

Lenke til kommentar

Tips til OK - Jeg anser meg for en noe aktiv bruker av forumet, og er kansje daglig innom, men.......på de 4 øverste hovedkategoriene befinner jeg meg sjeldent, og har derfor ikke lagt noe spesielt merke til "kronerulling II"

 

Dere burde lagt ut en liten artikkel på OK-hovedside, hvor dere skriver litt mer enn det som framgår i trådens første innlegg, som feks bakgrunn, mål osv.

Denne artikkelen burde da også inneholde status på på hvor mye som er i kassen.

 

Antar at det da vil rulle inn litt mere kontanter - eller hva

Ser forøvrig at det har vært over 2000 visninger av tråden, som forsåvidt er bra, men jeg antar at det er mye de samme personene som går igjen, og i realiteten er antallet personer mye lavere.

Endret av Blacksheep
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...