Gå til innhold

Hardware.no: Kronerulling II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar dette i slutten av juli - har et bryllup å planlegge, skal flytte inn i ny bolig, jobber fulltid samt har masse annet som må ordnes. Så dette har ikke akkurat høy prioritet nå... Men "sånn røffli" mener jeg vi er kommet opp i rundt 2000 - 2500 kroner til nå. Altså fortsatt alt for lite til at vi skal kunne gjøre noe VIRKELIG moro...

Lenke til kommentar
ps: hva med å kjøpe en drittprosessor som dere prøver å klokke med ekstremkjøling??  :blush:

Jeg donerer gjerne bort min gamle Celeron 800 m/slocket til Overklokking.no.

Jeg kjørte den på 1136 MHz med 1.95 V og luftkjøling. Dersom den kombineres med Vapochill eller tilsvarende, Slot1- eller Socket370-hovedkort med høye busshastigheter, kjapp SDRAM og et grafikkort og en disk som takler høye PCI/AGP-hastigheter, kan det bli moro. Kanskje den klarer 1.3-1.4 GHz... :-)

Lenke til kommentar

hehe... det er nestn litt morsomt å se på alle som sier de gir masse penger og ikke gjør det :) hvis alle som hadde sagt at de skulle gi penger hadde gjort det, ville sammenlagtsummen av alt dette være mye høyere enn 2000-3000kr :)

 

(mener ikke å være kritisk til noen med den posten her, bare at det er et lite faktum)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hehe... det er nestn litt morsomt å se på alle som sier de gir masse penger og ikke gjør det :) hvis alle som hadde sagt at de skulle gi penger hadde gjort det, ville sammenlagtsummen av alt dette være mye høyere enn 2000-3000kr :)

 

(mener ikke å være kritisk til noen med den posten her, bare at det er et lite faktum)

enig der.. men jeg LOVER at får vær 2000 lapp jeg tjener i sommer går 200 til overklokking..

kanskje jeg kjøper meg en av overklokking t-skjorter og...

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hei, Hei!

HAr du noe beløp til oss EC?

Er Agust nå vettu!

Personlig har jeg ikke råd, men hvis jeg får så kommer det noe inn ja!

 

 

OT: Hvordan får jeg gitt dere penger hvis jeg ikke har konto??

 

Mvh

Magnus Kofoed

du er gammal nok til å skaffe deg en konto..:p

intro heter den..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...