Gå til innhold

Hardware.no: Kronerulling II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg husker ikke helt hvordan "reglene" ble til back in the days, men jeg stemmer for at det blir inndelt X anntall "lodd" til f.eks kroner 10,- og hvert lodd gir deg en vinnersjangse.

Hmm...så da hvis jeg har betalt inn100kr får jeg 10 lodd ?

 

Synes heller alle som har donert over 100,- burde få være med i trekningen.

Men målet må jo være å få inn mest mulig, og da burde mer donert = mer vinnersjangser slik at svake sjeler bruker litt mer av stipendet enn de har råd til bare for å muligens få med seg et XXX til minipris.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er det nokon framgang?

Starter å misse troen på Dere i ok.no.

Mange lovnader men ingen action. :hmm:

Problemet er at det er den forrige eieren av ok.no som startet dette, Erik (pritorian) var ikke klar over denne tråden eller pengene før jeg tipset han for en månedstid tilbake.

 

Videre så er det vanskelig å administrere noe slikt som dette med våre begrensede midler. Dere må ikke glemme at det krever enormt mye tid å fullføre et overklokkingsprosjekt, iallefall hvis vi skal kunne servere resultater som er til å stole på, noe jeg er meget opptatt av.

 

Jeg fremmer noen forslag her så kan dere fortelle oss hva dere synes høres mest aktuellt ut..

 

Personlig ser jeg helst at vi kjøper et fett grafikkort, slenger det under diverse kjøleutstyr og vmodder det. Etter å ha skrevet en artikel om dette selger vi det til ny pris, på denne måten vil noen kunne sikre seg et vmoddet kort til vanlig pris, samtidig som vi i ok.no kan kjøpe noe nytt og teste dette ut... Dette tror jeg ville vert gunstig for alle parter.

 

En annen ting jeg har tenkt litt på er å bygge et billig system som vi overklokker og selger. Da med tanke på å prøve å se hvor god ytelse man kan få til 3-4k

 

Jeg kan godt forstå at noen ikke er helt enig i dette, så da får dere si ifra så lodder vi utstyret vekk istedenfor slik noen av dere har foreslått. Men dere må ikke glemme at det er risikabelt å modde hw og ting kan dø...

 

Som sagt så vil dette bli tidkrevende og jeg har iallefall ikke tid til noe sånt på flere måneder siden jeg allerede holder på med mange tester, samt personlige rekordforsøk...

 

Bær over med oss, ting tar tid når vi er så få mennesker, men noe vil før eller siden skje :thumbup: Jeg skal mase litt på Erik og se hva som skjer... ;)

 

edit: denne posten har jeg laget uten å rådføre meg med Erik, dette fordi jeg syntes dere fortjente et svar på hva som skjer og jeg fikk ikke tak i han akkuratt nå. Så om du har noen innvendinger, Erik så må du bare si ifra ;) Denne posten er med andre ord å regne som meget uoffisiell...

Lenke til kommentar

Eg for min del er skuffa over at det har tatt så lang tid. Ikkje over nokon spesielt i ok.no. :)

Er mange som har prøvd å endre på den originale tanken bak prosjektet etterkvart og hadde eg vist det så hadde eg aldri spytta inn 1000+ kroner på det. Så forstå min frustrasjon.

 

Blir enda meir skuffa om prosjektet blir endra så ber om at det blir stadfesta ein gong for alle at det blir stående som det var planlagt.

Som var og kjøpe inn hardware og klokke/modde/etc. For så og ha ein konkurranse med eit eller fleire banale spørsmål blandt dei som hadde betalt inn penger. Vinneren av denne skulle få kjøpe hardwaren til 50øre. Dette for å komme unna lotteriloven.

 

Takker un0kai for svar. :thumbup:

Forstår om dere har mykje å gjere så flytt det gjerne eit stykke ut i avtaleboka, men kom gjerne med ei oppdatering av og til.

 

Edit: Nok med eit: (hei vi har ikkje glemt dere.)

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...