Gå til innhold

Hardware.no: Kronerulling II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, det kommer stadig dryppende noen kroner her og noen der. Så det går framover. Tror vi nærmer oss ca. 4000,- nå - altså ennå et stykke å gå før kontoen er stor nok til å gjøre noe litt mer spennende.

men det er da en del :yes:

 

skulle gjerne gitt penger, men har ca 0 kroner og 47 øre på konto :blush:

kanskje jeg sender en hundrelapp eller tre hvis jeg får stipend :yes:

Lenke til kommentar

4000 Kroner! Da er vi jo snart i mål :hmm: . Men vi burde hatt rundt 10000 for å få eit prosjekt som var noko.

 

P.S I og med at det er til oss forumbrukere(ein av giverene til prosjektet) som vil nyte godt av prosjektet(pc-en) etterpå, så forstår eg ikkje kvifor det skal ta så lang tid å få inn litt penger. Det er jo bare bitte litt fra kvar her som skal til.

Lenke til kommentar
4000 Kroner! Da er vi jo snart i mål :hmm: . Men vi burde hatt rundt 10000 for å få eit prosjekt som var noko.

 

P.S I og med at det er til oss forumbrukere(ein av giverene til prosjektet) som vil nyte godt av prosjektet(pc-en) etterpå, så forstår eg ikkje kvifor det skal ta så lang tid å få inn litt penger. Det er jo bare bitte litt fra kvar her som skal til.

hva med de som sparer til ny pc, og ikke en gang har råd til å bruke 40 kr til leds... :cry: ...

 

men det ordner seg nokk.. kredittkort kommer snart, da får jeg bare et problem med å ikke bruke for mye penger.. :(

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Dette prosjektet var noko som eg synest virka heftigt og morro å få gjennomført. Men blir meir og meir usikker på ka som skjer. Etter utallige poster her så høyrer vi ingenting. Har betalt inn 100 kroner mnd fra Februar og bør snart få valutta for pengene mine. Om ikkje anna ei tilbakemelding. :hmm:

 

1-2-3-4----10. Så da var det gjort. Har det vert nokon framgang her EC? :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...