Gå til innhold

Hardware.no: Kronerulling II


Anbefalte innlegg

Det er noe med tomme løfter som preger posten. Det var rundt 20stk som i det minste sa de skulle tenke på å overføre, og av de sa flesteparten at de skulle det. Er det teit av meg å ta opp dette, eller er det teit med falske løfter?

Synest det er rart at det ikkje er meir interesse for dette.

Så er heilt enig med deg.

Mye skrik, lite ull........ :(

Men det er jo gratis å kritisere, ser jeg av og til.........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er noe med tomme løfter som preger posten. Det var rundt 20stk som i det minste sa de skulle tenke på å overføre, og av de sa flesteparten at de skulle det. Er det teit av meg å ta opp dette, eller er det teit med falske løfter?

Synest det er rart at det ikkje er meir interesse for dette.

Så er heilt enig med deg.

Mye skrik, lite ull........ :(

Men det er jo gratis å kritisere, ser jeg av og til.........

Ka du meinte med den Jarmo?

Lenke til kommentar
Det er noe med tomme løfter som preger posten. Det var rundt 20stk som i det minste sa de skulle tenke på å overføre, og av de sa flesteparten at de skulle det. Er det teit av meg å ta opp dette, eller er det teit med falske løfter?

Synest det er rart at det ikkje er meir interesse for dette.

Så er heilt enig med deg.

Mye skrik, lite ull........ :(

Men det er jo gratis å kritisere, ser jeg av og til.........

Ka du meinte med den Jarmo?

Mener at noen her i forum klager og syter at det ikke er nok

OC prosjekter men vil ikke bidra med kroner selv......

 

Men seff er det et frivillig valg ;)

Lenke til kommentar
Det er noe med tomme løfter som preger posten. Det var rundt 20stk som i det minste sa de skulle tenke på å overføre, og av de sa flesteparten at de skulle det. Er det teit av meg å ta opp dette, eller er det teit med falske løfter?

Synest det er rart at det ikkje er meir interesse for dette.

Så er heilt enig med deg.

Mye skrik, lite ull........ :(

Men det er jo gratis å kritisere, ser jeg av og til.........

Ka du meinte med den Jarmo?

Mener at noen her i forum klager og syter at det ikke er nok

OC prosjekter men vil ikke bidra med kroner selv......

 

Men seff er det et frivillig valg ;)

Som i mine tidligere poster så kommer det penger fra meg kvar mnd. Håper ikkje Jarmo meinte noko anna.

Lenke til kommentar
Det er noe med tomme løfter som preger posten. Det var rundt 20stk som i det minste sa de skulle tenke på å overføre, og av de sa flesteparten at de skulle det. Er det teit av meg å ta opp dette, eller er det teit med falske løfter?

Synest det er rart at det ikkje er meir interesse for dette.

Så er heilt enig med deg.

Mye skrik, lite ull........ :(

Men det er jo gratis å kritisere, ser jeg av og til.........

Ka du meinte med den Jarmo?

Mener at noen her i forum klager og syter at det ikke er nok

OC prosjekter men vil ikke bidra med kroner selv......

 

Men seff er det et frivillig valg ;)

Som i mine tidligere poster så kommer det penger fra meg kvar mnd. Håper ikkje Jarmo meinte noko anna.

Slike som du bør vi ha flere her i forum....... ;)

 

Har send inn noen kroner selv og kommer til gjøre det senere også...

Lenke til kommentar
Jeg betaler ikke én eneste krone, hvis dere lurte på det.

Hvis alle som nekter å betale noe skulle sagt ifra, tror jeg det hadde blitt en lang tråd. Og slik negativ holdning i tråden er unødvendig (jeg vet at min tidligere post ikke akkurat var positiv).

Jeg sier i hvert fall sannheten, i motsetning til visse andre. (Nei, snakker ikke om deg).

Lenke til kommentar
Overklokking.no har en begrenset inntekt som skal dekke alt fra leie av båndbredde, drift og vedlikehold samt en lang rekke andre driftsmessige kostnader. Det er derfor ikke forsvarlig prioritering av midler å bruke så mye penger på en enkelt artikkel som har begrenset levetid. I stedet velger vi å bruke penger på videreutvikling av siden, innkjøp av profesjonelt testutstyr, innkjøp av nødvendig hardware for våre tester og dekning av våre medarbeideres utgifter i tilknytning til deres arbeid for oss.

:wow:

 

Neivel? Dere driver en tidsskrift og finner det ikke "verdt" å prioritere å faktisk skrive noe?

 

Det er jo det som tross alt nettop videreutvikler siden, eller er jeg på villspor nå?

 

Du sier jo selv i andre poster at siden går "bedre enn noensinne", hvordan har det seg da at flere andre hardware sider klarer dette bedre?

 

Du har snakket i 2 år nå om å "videreutvikle" denne siden. Det ender som vanlig opp med store ord og lite pangpang når "vidundene" endelig kommer på plass. Da nytter det ikke komme å være fornærmet og avblåse alle diskusjoner når de oppstår i de få postene som faktisk er aktuelle for prosjektene.

 

Skrue kaller meg misunnelig. Jeg skal inrømme en ting. Det er at jeg blir svært svært oppgitt av å stå og se på at naive dumme forbrukere (kan gjerne legge inn en pm som kom i etterkant av forrige diskusjon om boksåpneren for å vise akkurat hva jeg mener om ønskelig) som ukritisk legger all sin entusiasme inn i forumaktivitet på en side som etter min mening KUN går såpass bra idag pga den tette tilknytningen og "synligheten" til Hardware.no nettverket. Jeg synes da overklokking.no da trenger konkurranse, og nettopp det overnevnte hindrer det. Folk må få opp øynene for alternativer. Honnør skal overklokking.no få når de presterer noe, ikke at folk skal holdes her i håp/på grunnlag av og vent på at noe såkalt "stoort" skal skje. Det kan godt være jeg overdriver, men jeg får etterhvert en stadig sterkere følelse av at daglig leder driver mer og bygger opp sitt lille eventyrimperium heller enn å jobbe hardt og faktisk legge resultater på bordet for leserne. Kanskje listen bør senkes etpar hakk (kilometer?) så vi får litt mer kvantitet enn uoppnåellig kvalitet? Jeg mener at forholdet mellom høvding og forbrukere av denne siden bør være basert på et gjensidig tillitsforhold der begge er på samme nivå og jobber hardt for hverandre.

 

Jeg tror faktisk ikke dere har TENKT over hvor mange interessante småprosjekter og moro dere kunne fått på denne siden av aktiviteter som koster minimalt med penger. Det handler om kreativitet, og det synes helt dødt på dette området for tiden. Ta for eksempel det å tune en eldre maskin opp. Utrolig mange nyttige ideer som kunne kommet fram på denne måten. Voltmod, modifisering, eksperimentering med beste bios og driver. Mulighetene er endeløse.

 

Istedet har du/dere (siden jeg ikke klandrer de som jobber gratis, med unntak av hvis de gir lovnader de ikke klarer å holde, og det står hovedsaklig du for) drevet nå i 2 år og ladet opp til 2-3 sinnsyke prosjekter verden aldri har sett. Og det frustrerer meg, og jeg vil at andre skal få opp øynene. Beklager, sånn er det.

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Jeg betaler ikke én eneste krone, hvis dere lurte på det.

Hvis alle som nekter å betale noe skulle sagt ifra, tror jeg det hadde blitt en lang tråd. Og slik negativ holdning i tråden er unødvendig (jeg vet at min tidligere post ikke akkurat var positiv).

Jeg sier i hvert fall sannheten, i motsetning til visse andre. (Nei, snakker ikke om deg).

Ja, jeg er helt enig, du er ærlig. :)

Lenke til kommentar

Insomniac: Kan du være så innmari vennlig og slutte med å slenge ut støy overalt der du kan angripe Overklokking.no generelt og meg spesielt? Jeg er fed up av det tøvet ditt!

 

Jeg forstår årsaken til din kritikk, men i denne saken er den så til de grader på en avansert blåbærtur. Du misforstår TOTALT leserprosjektets hensikt, og dersom du ikke klarer å skille mellom de forskjellige sakene gjør du i grunnen klokest i å holde kjeft.

Leserprosjektet har over, under og ved siden av hodet IKKE noe med alt det andre vi driver med. Og sånn er det med den saken. Det har det alltid vært når det gjelder leserprosjektet.

 

Lurer egentlig på om Insomniac har noe imot meg som person, ettersom vedkommende tydeligvis er "etter" meg hele tiden. Det ville være SVÆRT enkelt for meg å lempe karen på hue og rævva ut av forumet, men jeg synes ikke det er mitt valg. Det får bli opp til andre å bedømme.

Lenke til kommentar
Lurer egentlig på om Insomniac har noe imot meg som person, ettersom vedkommende tydeligvis er "etter" meg hele tiden. Det ville være SVÆRT enkelt for meg å lempe karen på hue og rævva ut av forumet, men jeg synes ikke det er mitt valg. Det får bli opp til andre å bedømme.

Som daglig leder må du jo fatte at det er du som står til ansvar? Tror du ledere som går av stillinger i næringslivet pga. f.eks dårlig resultat ser på det som personlig vendetta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...