Gå til innhold

Bestilt RAM...

oblivian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvis man MÅ ha 16GB RAM i serveren, og har kun 4 minnespor, så trenger man sikkert denne brikken (4 av dem)... Nå kan ikke jeg tenke meg en situasjon der man trenger 16GB RAM, men hvis man gjør det spiller sikkert ikke prislappen på 300 tusen noen stor rolle heller!

Dessuten er det alltid slik med nye produkter "vi har den ikke på lager men kan bestille den" at de koster svett mye penger!

timtowtdi

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men seriøst da :dontgetit: Er komplett så dumme at de tar inn denne minnebrikken? Det er absolutt ingen som kjøper den uansett om den hadde kostet 10.000,- Helt unødvendig ag komplett!!!

Enda en ting som forsterker min teori om Komplett.no :thumbdown:

Hva med bedrifter?, men uansett dette er et latterlig spørsmål og en sinnsyk pris :p

Skrevet
Flott at dere har en humoristisk sans folkens. Å rapportere denne brukeren fordi han la frem at Komplett hadde et slikt spennende (red anm: Latterlig) produkt på en litt fiffig og morsom måte er bare smålig og idiotisk... :thumbdown:

Du er tydeligvis ny her. Du ANER ikke hvor mange idioter her som faktisk godt kunne laget en sånn tråd av dønn alvor!

Skrevet (endret)
Flott at dere har en humoristisk sans folkens. Å rapportere denne brukeren fordi han la frem at Komplett hadde et slikt spennende (red anm: Latterlig) produkt på en litt fiffig og morsom måte er bare smålig og idiotisk...  :thumbdown:

Du er tydeligvis ny her. Du ANER ikke hvor mange idioter her som faktisk godt kunne laget en sånn tråd av dønn alvor!

Det feilen du gjore var ikke at du sa i fra, men at du nevner det her etterpå.

Endret av Kjetil Lura
Skrevet
Men seriøst da :dontgetit: Er komplett så dumme at de tar inn denne minnebrikken? Det er absolutt ingen som kjøper den uansett om den hadde kostet 10.000,- Helt unødvendig ag komplett!!!

Enda en ting som forsterker min teori om Komplett.no :thumbdown:

Min teori om deg er at du ikke leser ordentlig... det står, klart og tydelig på Komplett sine nettsider, at denne varen må skaffes. Så... din teori om Komplett , hva nå enn den er, ble nok ikke forsterket da de ikke har tatt inn varen, slik du hevder.

Og er det en teori du har om Komplett? Du har altså ikke prøvd de? Da får du holde kjeft om slike tåpelige påstander i en tråd som er om noe helt annet. :roll:

Skrevet (endret)

gspr, du tok visst spøken min litt tungt, beklager det... Kan jeg kanskje blidgjøre deg ved å spandere et par sko fra Komplett's sko avdeling? Det er "the latest fasion" fra Paris og du gjør garantert sukssess på byen! (Jeg har personlig erfaring med dette skoparret). :thumbs:

Peace!

Endret av oblivian
Skrevet

Nydelig oblivian! Jeg lo også, men lo mest når sytinga kom igang. Det er helt utrolig hvor seriøst enkelte tar dette forumet.

Likte linken til skoavdelinga!! :wow::yes::D:laugh::dribble:

Skrevet

Dere tror at dette er seriøst må jeg bare få fortalt det er det ikke! Det er ingen som er så dum at en kjøper ram til den prisen hvis en bare word og exel etc. har defenitivt ikke peiling på data! Med mindre det har kommet ut Word i 4D da :p

Skrevet
Flott at dere har en humoristisk sans folkens. Å rapportere denne brukeren fordi han la frem at Komplett hadde et slikt spennende (red anm: Latterlig) produkt på en litt fiffig og morsom måte er bare smålig og idiotisk...  :thumbdown:

fantastiske greier. Gutta kan alt om voltmods og lodding, men... mangler... ja, finner egentlig ikke et godt ord på akkurat det der... intelligens?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...