Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor stor forskjell er det på dette kortet og "supergold"-kortet da? (..eller er det jeg som bare roter nå?)

 

'Det Dvergiske Kaffebord': Grosist-pris er jo ikke noe annet enn vanlig pris uten moms. Det er jo bare å skrive hw-fakturaen på et firma det, og vips er momsen borte :thumbup:

Endret av Huscht
Lenke til kommentar
du får tak i kjølere flere plasser, men det virker til at denne er blitt en slager_

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL

 

ville selv gått for den om jeg ikke satset på vannkjøling

 

edit_

 

litt for sein :thumbup:

Jepp. Jeg kjøpte den, helt genial. Kom i posten en dag jeg jobba overtid, og når jeg kom hjem om kvelden hadde kona montert det på og satt pc9800proen tilbake i pc'en min. *digg* :thumbs:

Lenke til kommentar
er dette altså verd å kjøpe? fungerer det med de nye spillene som kommer og dx 9? skulle nemmelig ha meg et nytt kort i grunn... og hva kan det eventuelt klokkes til?

Det støtter DX9 fullt ut, og er vel et av de kortene som er best fremtidsrettet den dag idag..

Så hvis du skal ha nytt kort og vil ha et som varer er dette ABSOLUTT IKKE et dårlig kjøp.. Er heller et av de bedre kjøpene vil jeg si.. :thumbs:

Lenke til kommentar
Ein kamerat skal kjøpe seg PC, og han venter berre på ein kjølar som skal komme inn på Komplett. Kortet han valgte var Nvidia GefForce 5900 els. til 2000 på Komplett. Eg synest han bør skifte til dette kortet som er på tilbud. Er folket enig?

Absolutt! :yes:

 

Knudix: De nyeste Catalyst drivere vil jeg tro.. eller kanskje tilsvarende Omega?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...