Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heiv meg på hypen jeg også. Hadde jeg bare sett på 3dmark som de fleste andre på forumet så hadde det ikke vært noe vits å bytte fra det softmodda 9500@9700 kortet mitt. Men dette kortet har jo bortsett fra å gi ca 1500-2000 3dmark mer, litt bedre bilde kval. og flyt i en del spill.

 

Håper jeg ikke blir plaga med dette pc-kortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg hadde benyttet meg av angreretten og skaffet med det kortet hvis du nettopp har brukt 2000kr på et  fx5900 kort.

Må jeg ikke ha en god grunn... at det er ødelagt o.l :ermm:

vel, du har jo angrefristen, er det ikke bare å maile komplett og forklarer at du angrer på kjøpet nå og at du heller vil ha powercolor kortet, er verdt et forsøk.

 

svar til resten v folket, det følger ikke med noen hl2 kupong.

bundelen består av en cd med noen demoer, hele tomb raider spillet (det nyeste)

og ati cdn. (i tillegg til div kabler)

 

når det gjelder overklokking, med mitt pc9800pro 128mb så havna jeg på 425\370 med standard kjølingen.

Lenke til kommentar

Jeg må si en liten ting om PowerColor og hvorvidt det har bedre ytelse enn andre Radeon 9800 Pro kort, som den testen der oppe påstår.

 

Kortet er ganske så identisk med konkurrentenes kort, men PowerColor har også et såkalt "SuperGold" kort som er klokket en del høyere enn andre Radeon 9800 Pro kort, og det er det de har testet der.

 

Det så ut som om noen ikke helt hadde fått med seg det. :roll:

Lenke til kommentar
Tror det er i grenseland før de blit solgt med underskudd. Så ikke forvent at prisene detter så mye mer nå.

TULLING

Hvor gammel er du? Om noen måneder er dette kortet billigere, noen måneder etter det er dette kortet selvsagt enda billigere.... -Og slik kommer det alltid til å være innen data verdenen. Hva med tidligere dyre skjermkort som Geforce 3? -Hva med Pentium3 450 for noen år siden, hva med DVD brennere for noen måneder siden.

...men når det er sagt, dette er slett ikke et dårlig tilbud, og det er ikke sikkert det kommer til å komme et bedre tilbud før (langt) uti februar. (kanskje mars).

Tulling: nei

Alder: 17

 

noe mer?

 

Det jeg sier er fakta..skjønn det!

Hvis kortet kommer under 2000,- så er det mest sannsynlig solgt med underskudd, og det er ikke mange som gidder det.

Derfor så går kortet ut av produksjon og det kommer noe nytt som erstatter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...