Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

unnskyld, men mener du liksom at nettbutikkene skal svarteliste personer som med loven på sin side ønsker å benytte seg av angreretten pga de angrer kjøpet ?

 

greit at det kanskje er litt drittsekk å returnere et kort pga det har kommet et supert tilbud på et annet kort som er bedre, ettersom dette sannsynligvis er den eneste grunnen til at man ønsker å bytte.

på den andre siden så betyr jo det uansett at man angrer på at man kjøpte det kortet, og man har lov til å benytte seg av angreretten.

 

Ikke helt hva jeg mente. Det jeg skrev (og de jeg forbanner meg over), er de som aktivt går inn for å misbruke angreretten. Og de er de jammen meg en del av på dette forumet.

 

Ta f.eks gjentatte tråder med Radeon 9800SE AIW der personer anbefaler å returnere kortet når det ikke går å åpne alle pipelinene på disse. Da mener jeg personen har kjøpt kortet med feil forventninger.

 

Selvfølgelig kjempefint hvis denne modifiseringen går, men at det i motsatt fall skal være grunn for retur... ja, ja. kanskje. Men nå er det jo ikke slik at Webshoppen kan selge dette kortet til full pris igjen etter at det har blitt "mishandlet" av kunden.

 

Jeg har bare en tilbøylighet for å tro at de som til syvende og sist får svi for dette misbruket er oss som benytter oss av disse Webshoppene, enten i form av høyere priser, dårligere service, eller rett og slett at de må se seg nødt til å legge ned.

Endret av Falconer
Lenke til kommentar
Hva er grossist prs på dette kortet?

Jeg vet ikke men antageligvis 10-20% billigere

Men som sagt for i denn tråden må du kjøpe det gjenom et firma

 

Og hvis kortet koster 2200kr på Norek så betealer jeg 220-440kr mindre. Og siden jeg skal kjøpe en hardisk til ca 1k i tillegg da blir prisen 3200kr og da betaler jeg 320-640kr mindre.

 

Det syntes iallefall jeg er billig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...