Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-


fAight

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at jeg bestiller kortet fra Norek, får grosist pris der :green:

Hva er grossist prs på dette kortet?

 

Noen som vet hvor mye man kan klokke om man bruker en Thermaltake haetpipe på kortet? -Og hvor mye kan man klokke ved bruk av Tt sin heatpipe uten å bruke vifte?

 

Og Citizenc: 9800Pro blir nok snart utfaset, men forvent at 9800XT kommer til å ta over for 9600XT til å være ATI's skjermkort i prisklassen 1500-2000 når R420 kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Søren og da, fikk ny pc fra komplett på lørdag. Fikk da FX5900 fra Gainward til 1995,.

skal jeg, bør eller kan jeg levere tilbake dette???

 

Bare en liten kommentar til alle dere som anbefaler å returnere varer pga. at det kommer noe billigere og bedre i ettertid:

 

Drit og dra! Det er dere som gjør det vanskelig for seriøse brukere å returnere varer det virkelig er feil eller mangler på.

 

Jeg er overbevist om at hvis denne "attituden" fortsetter så ender det vel opp med at webshopper blir dyrere å handle på enn hos Elkjøp og andre lokale forhandlere.

 

Hvem med hånden på hjertet kan si at de føler seg berettiget til å returnere ett grafikkort fordi det kommer ett bedre 2 uker senere til samme pris, eller enda verre, returnere fordi det ikke lar seg overklokke/modifisere slik som forventet?

 

Beklager utbruddet, men hva med å heller tenke seg om to ganger før man bestiller neste gang? Jeg håper bare Komplett, PSData og andre seriøse forhandlere følger godt med på dette forumet og svartelister alle som aktivt går inn for å bruke denne såkalte "angreretten".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ettersom det ikke er vifte på heatpipe kjøleren nevnt ovenfor så ville jeg valgt noe annet. dette rett og slett pga den neppe kjøler bedre enn zalman heatpipe, og til zalman anbefales det at man anskaffer vifte i tillegg.

gå for zalman heatpipe+vifte eller VGA silencer (som jeg personlig er meget fornøyd med)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Søren og da, fikk ny pc fra komplett på lørdag. Fikk da FX5900 fra Gainward til 1995,.

skal jeg, bør eller kan jeg levere tilbake dette???

 

Bare en liten kommentar til alle dere som anbefaler å returnere varer pga. at det kommer noe billigere og bedre i ettertid:

 

Drit og dra! Det er dere som gjør det vanskelig for seriøse brukere å returnere varer det virkelig er feil eller mangler på.

 

Jeg er overbevist om at hvis denne "attituden" fortsetter så ender det vel opp med at webshopper blir dyrere å handle på enn hos Elkjøp og andre lokale forhandlere.

 

Hvem med hånden på hjertet kan si at de føler seg berettiget til å returnere ett grafikkort fordi det kommer ett bedre 2 uker senere til samme pris, eller enda verre, returnere fordi det ikke lar seg overklokke/modifisere slik som forventet?

 

Beklager utbruddet, men hva med å heller tenke seg om to ganger før man bestiller neste gang? Jeg håper bare Komplett, PSData og andre seriøse forhandlere følger godt med på dette forumet og svartelister alle som aktivt går inn for å bruke denne såkalte "angreretten".

unnskyld, men mener du liksom at nettbutikkene skal svarteliste personer som med loven på sin side ønsker å benytte seg av angreretten pga de angrer kjøpet ?

 

greit at det kanskje er litt drittsekk å returnere et kort pga det har kommet et supert tilbud på et annet kort som er bedre, ettersom dette sannsynligvis er den eneste grunnen til at man ønsker å bytte.

på den andre siden så betyr jo det uansett at man angrer på at man kjøpte det kortet, og man har lov til å benytte seg av angreretten.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

dette var ikke gale pris i det hele tatt. har drøftet det litt med meg selv,

og kommet til at jeg venter en liten stund til. mye som skjer for tiden,

og dessuten skal jeg snart inn i militæret (hva er det de tenker med?

jeg er ferdigutdannet, har samboer, og leilighet med masse lån..)

uansett, så holder mitt gode gamle (som jeg betalte ca 1800,- for)

fremdeles mål i farcry demoen og andre krevende spill, så ser ikke

helt vitsen enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

capy- da er det jo bare ypperlig å havne i militæret ettersom de betaler regningene dine for leiligheten, pluss at du får mye bedre betalt siden du er ferdig utdannet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg tviler egentlig på at prisen blir noe lavere enn dette, dette er også ukens tilbud, ordinær pris ligger på 2300kr.

går prisen lavere enn 2000kr så vil mellomsjiktet være på grensen til å bli ødelagt.

 

btw, er du på VGD ?

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Og dessuten yter powercolor litt bedre enn alle de andre produsentene...

Kunne ikke finne den siden det det stod, men jeg har lest en test som beviste det.

Det var nok det høyere klokkede kortet med 2,2ns minne, det har aldri vært å få kjøpt i Norge.

 

Bra tilbud, om dette kortet blir billigere nå er det ihvertfall ikke mye. Ser ikke bort fra at dette er det billigste et nytt 9800Pro vil bli solgt for her til lands. :)

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg tar det tøffe steget ned i lommeboken for å se etter penger, har nettop kjøpt harddisk og sesongkort på Viking Stadion, 2200 kr ut der. Har i tilleg veldig lyst på ny mobil, men det kan vente...

 

 

btw, er du på VGD ?

 

Er det meg du mener? Vgd vil si hva? Videregående?

 

Ja, jeg går på videregående 1 klasse... allmenn btw

Endret av El-Hadji
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...