Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er i grenseland før de blit solgt med underskudd. Så ikke forvent at prisene detter så mye mer nå.

TULLING

Hvor gammel er du? Om noen måneder er dette kortet billigere, noen måneder etter det er dette kortet selvsagt enda billigere.... -Og slik kommer det alltid til å være innen data verdenen. Hva med tidligere dyre skjermkort som Geforce 3? -Hva med Pentium3 450 for noen år siden, hva med DVD brennere for noen måneder siden.

...men når det er sagt, dette er slett ikke et dårlig tilbud, og det er ikke sikkert det kommer til å komme et bedre tilbud før (langt) uti februar. (kanskje mars).

Lenke til kommentar

ridgea_

hehe, det er vel bare vanlig høflighet det?

(var ikke det noe hightech fick et ellerannet på hwb til 2300... som noen ser skummelt på PC ser jeg skummelt på slikt)

 

:idea: Noen som forresten kan legge ut et bilde av baksiden på disse powercolor korta? (dobbelsidig vannkjøling? må gjøre det stort nå)

 

edit_

 

konge? skjedde det med radeon 9700?

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Kortet her yter like bra som alle andre 9800Pro og Komplett.no skal heller ikke ha inne noen av den game versjonen PC som hadde vifteproblemer. Dette her er GLATT det lekreste og beste kjøpet du kan gjøre i ditt liv innen PC fronten. Det beste kortet per i dag til en pris som er helt sykt billig. Som nevnt: Hadde jeg ikke hatt hadde jeg kjøpt det ;)

Lenke til kommentar

Kong Basse: Det er delvis riktig det du sier, men jeg tror ikke r9800 pro kort blir så veldig mye billigere. De stopper vel produksjonen før det kommer under 2000 kr. Det gjorde de hvertfall med r9700 pro. Det ble aldri billiggere enn 2500 kr før de stoppet salget av kortet. Men, men, man vet aldri. Kanskje dette ikke blir tilfellet med r9800 Pro :shrug:

 

 

...brb, folkens, har en date med handlevognen til Komplett. Tror det det blir noe på meg. Im feelin' hot tonight :D

Lenke til kommentar
ridgea_

hehe, det er vel bare vanlig høflighet det?

(var ikke det noe hightech fick et ellerannet på hwb til 2300... som noen ser skummelt på PC ser jeg skummelt på slikt)

 

:idea:  Noen som forresten kan legge ut et bilde av baksiden på disse powercolor korta? (dobbelsidig vannkjøling? må gjøre det stort nå)

 

edit_

 

konge? skjedde det med radeon 9700?

Bilder av 256 mb versjonen men sikkert noe av d samme..

Lenke til kommentar
Tror det er i grenseland før de blit solgt med underskudd. Så ikke forvent at prisene detter så mye mer nå.

TULLING

Hvor gammel er du? Om noen måneder er dette kortet billigere, noen måneder etter det er dette kortet selvsagt enda billigere.... -Og slik kommer det alltid til å være innen data verdenen. Hva med tidligere dyre skjermkort som Geforce 3? -Hva med Pentium3 450 for noen år siden, hva med DVD brennere for noen måneder siden.

...men når det er sagt, dette er slett ikke et dårlig tilbud, og det er ikke sikkert det kommer til å komme et bedre tilbud før (langt) uti februar. (kanskje mars).

Joa, men det er jo og grense på hvor lenge produsentene gidder å selge kortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
så hva bør man kjøpe da?? sapphire eller powercolor?!

hørt at powerclor har litt dårlige vifter.

les gjennom resten av topic før du svarer.

det er blitt presisert x antall ganger at den nye revisjonen ikke har noe problem med viftene.

har du et budsjett på 2800kr og kan velge mellom sapphire 9800pro eller powercolor 9800pro så vil det være temmelig lønnsomt å velge pc9800pro til 2095 for så å spandere på seg en vga silencer som koster 300kr (med frakt)

da har du et kort til 2400kr som kjøles bedre enn hvert eneste 9800pro kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...