Gå til innhold

9800 Pro til 2095,-


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg reagerer på at prisen på hovedsiden for agp skjermkort så står det 2395, mens når man klikker på kortet så står det 2095.

vet ikke om det er feilpriset,men er et genialt kjøp uansett.

pc9800pro+VGA silencer = big smile

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ah, det er på ukens tilbud :)

2095

 

med standard viften på mitt powercolor 9800pro så nådde jeg 425\370

med vga silencer ligger jeg på 438\370 (minnet orker jeg ikke prøve mer på, må skaffe ram sinks)

Lenke til kommentar

jau, tror oxo Sapphire sitt har bedre kjøleløsning. Ellers, så yter kortene omtrent helt likt. Men i forhold til tilbudet så er det jo hele 600kr forkjell. Får kjøpt en ganske fet kjøleløsning for de pengene. Dog, som sagt, sparer arbeidet med å bytte vifte ved kjøp av et Sapphire kort..

Lenke til kommentar

Jeg som hadde "bestemmt" meg for nytt skjermkort da R420 slippes....

har jo halveis mobbet folk som kjøper nå :blush:

må nok ha dette....

 

Lurer på hvordan dette legger seg i forhold til pris/ytelse sammenlignet med billig kortet R400 (? ja, det som kommer med R420)

 

Da blir det ogsså bestilling av ny vannblokk, med det fikser jeg heldigvis billigbillig....

Lenke til kommentar

fredriku: Jupp, har hørt om det, men må bare være sikker på at de man får kjøpt av Komplett til nevnte pris faktisk har den oppgraderte kjøleløsning. Eller kanskje prøver de å selge/bli kvitt den gamle revisjonen nettopp fordi de skal kjøpe inn de nye... :shrug:

 

genesis: hehe vet akkurat hvordan du har det. Tenkte også å vente med å oppgradere, men når de kaster kortet i trynet på meg, må jeg nesten bare ta imot.. :p ...

 

var i samme situasjon rett før jul, da hwb solgte samme kort til 2295,-. Klarte å holde meg den gang, men nå tror jeg det har godt for langt...!

Lenke til kommentar
eller så kan dere gi blanke f i å snakke dritt om powercolor.

de har oppgradert sin kjøleløsning, og de er helt like som sapphire sine! er proodusert på samme fabrikk!

få det inn i nøtta dere nå da.. :thumbs:

helt enig.

 

Og dessuten yter powercolor litt bedre enn alle de andre produsentene...

Kunne ikke finne den siden det det stod, men jeg har lest en test som beviste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...