Gå til innhold

Et Norge for ekte nordmenn!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått med meg at det er mye irritasjon over at Norge har blitt et flerkulturelt samfunn. Jeg vil derfor fremme et forslag om at vi lager et Norge inne i Norge, kanskje i skogområdene på innlandet, der ekte nordmenn kan bo helt alene. 

Der kan de nyte tradisjonell norsk mat uten pepper, mat som er laget med norske ingredienser som kålrabbi, neper, kål, sau, gris, geit osv. 

De kan også nyte felemusikk med allsang, og trampe takten på låvegulvet. En bom til å slå rytmen er vel også et urnorsk instrument?

Dette løser problemet med at ekte nordmenn slipper å møte andre kulturer, og andre kulturer slipper å møte dem.

Takk for meg!

Endret av Svindel Finn
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svindel Finn skrev (5 minutter siden):

Jeg har fåt med meg at det er mye irritasjon over at Norge har blitt et flerkulturelt samfunn. Jeg vil derfor fremme et forslag om at vi lager et Norge inne i Norge, kanskje i skogområdene på innlandet, der ekte nordmenn kan bo helt alene. 

Der kan de nyte tradisjonell norsk mat uten pepper, mat som er laget med norske ingredienser som kålrabbi, neper, kål, sau, gris, geit osv. 

De kan også nyte felemusikk med eller uten allsag, og trampe takten på låvegulvet. En bom til å slå rytmen er vel også et urnorsk instrument?

Dette løser problemet med at ekte nordmenn slipper å møte andre kulturer, og andre kulturer slipper å møte dem.

Takk for meg!

Denne tråden blir laaaaaaaang...

• Hjerte 1
Skrevet
Svindel Finn skrev (9 minutter siden):

Dette har vært oppe før, og Glatt Barberte Norske Menn's Forening syns det er å dra det vel langt.

kebab-rasisme-v0-1qz3kmrr2wc91.jpg.7a7be40db45e3a1b87bf0eedba9e288a.jpg

• Liker 3
Skrevet
Svindel Finn skrev (8 minutter siden):

Jeg har fåt med meg at det er mye irritasjon over at Norge har blitt et flerkulturelt samfunn. Jeg vil derfor fremme et forslag om at vi lager et Norge inne i Norge, kanskje i skogområdene på innlandet, der ekte nordmenn kan bo helt alene. 

De kan også nyte felemusikk med eller uten allsag, og trampe takten på låvegulvet. En bom til å slå rytmen er vel også et urnorsk instrument?

Takk for meg!

Det er også, mange som gleder seg over, det flerkulturelle samfunnet, vi har fått.

• Liker 1
Skrevet (endret)
:utakt skrev (6 minutter siden):

Dette har vært oppe før, og Glatt Barberte Norske Menn's Forening syns det er å dra det vel langt.

kebab-rasisme-v0-1qz3kmrr2wc91.jpg.7a7be40db45e3a1b87bf0eedba9e288a.jpg

Jeg ble rørt av den andre kommentaren. Det kan bli drøyt selv for en som er så ganske rasistisk når det gjelder kebab!

Men når ble kebab muslimsk mat? Det står ingenting i koranen om at muslimer må spise kebab. Eller er det noe jeg ikke vet? :D

Endret av Boing 4EVER
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Boing 4EVER skrev (15 minutter siden):

Jeg ble rørt av den andre kommentaren. Det kan bli drøyt selv for en som er så ganske rasistisk når det gjelder kebab!

Men når ble kebab muslimsk mat? Det står ingenting i koranen om at muslimer må spise kebab. Eller er det noe jeg ikke vet? :D

Hvor er lattermojieen når man trenger den. Jeg kan godt legge til at disse Ekte Nordmenn.no kan få lov å spise Kebab en gang i året, på nyttårsaften. Siden jeg føler meg EKSTRA snill så kan de til nøds få "kinamat" på fødselsdager også. Men grøten på julaften får IKKE ha kanel!

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Abigor skrev (5 minutter siden):

Islam er mer enn koranen.

Veien til alle nordmenns hjerter går igjennom en god Shawarma. Bare pass på at det ikke er mer enn medium saus.

• Liker 3
Skrevet
Abigor skrev (Akkurat nå):

Norges nasjonalrett er jo taco.

Nei det er grandiosa, en pizza med masse sukker i deigen som italiener ikke skjønner en dritt av. Etter det MÅ det være kebab. Finnes det et sted i Norge som ikke selger kebab?

• Liker 3
Skrevet
Svindel Finn skrev (18 minutter siden):

Hvor er lattermojieen når man trenger den. Jeg kan godt legge til at disse Ekte Nordmenn.no kan få lov å spise Kebab en gang i året, på nyttårsaften. Siden jeg føler meg EKSTRA snill så kan de til nøds få "kinamat" på fødselsdager også. Men grøten på julaften får IKKE ha kanel!

Og for all del ikke gjør noe med Pizza Grandiosa som har vært en del av norsk matkultur siden vikingtiden!

• Liker 1
Skrevet
Boing 4EVER skrev (10 timer siden):

Og for all del ikke gjør noe med Pizza Grandiosa som har vært en del av norsk matkultur siden vikingtiden!

Dette er faktisk sant, til en viss grad, flattbrød har vært en essensiell del av norsk matkultur siden lenge før vikingtiden, flattbrød med spiselige greier på toppen er faktisk noe en finner over hele verden ikke bare Italia, og flattbrød med greier på toppen er noe også vikinger spiste.

https://www.tartufopizzeria.com/post/20-types-of-pizza-around-the-world

Svindel Finn skrev (11 timer siden):

Bare pass på at det ikke er mer enn medium saus.

Ja dette er en god måte å sørge for at jeg aldri kommer tilbake, om  ikke rasshølet står i fyr og flamme etter på så er det faen steike meg ikke verdt penga.

Jeg lurer faktisk noen ganger på om det er noe i det at enkelte restauranter som spesialiserer på godt krydret mat faktisk forskjellsbehandler hvite svin som meg selv, det er vanskelig å få tak i en godt krydret babb for tiden.

Skrevet
Svindel Finn skrev (11 timer siden):

Veien til alle nordmenns hjerter går igjennom en god Shawarma. Bare pass på at det ikke er mer enn medium saus.

Sterkere enn medium saus skal kun være et privilegium en gang i uken for de som bruker lusekofta si minst to ganger i uken. Og lusekofta skal være strikket i Setesdal.

Skrevet
Svindel Finn skrev (12 timer siden):

Jeg vil derfor fremme et forslag om at vi lager et Norge inne i Norge, kanskje i skogområdene på innlandet, der ekte nordmenn kan bo helt alene. 

Eller motsatt? Alle andre kulturer enn fjøsnisse og rømmegraut inn i skauen. Eller Svalbard? Mange som vil gå for den løsningen.

Skrevet (endret)
Abigor skrev (12 timer siden):

Islam er mer enn koranen.

Tror ikke du skjønte humoren min. Litt rart siden premisset for denne tråden er ironi, sarkasme og humor.

Endret av Boing 4EVER
Skrevet
1 minute ago, Boing 4EVER said:

Tror ikke du skjønte humoren min. Litt rart siden premisset for denne tråden er ironi, sarkasme og humor.

Haha.

Skrevet
Abigor skrev (12 timer siden):

Norges nasjonalrett er jo taco.

Mange har blitt svært skuffet etter å ha blitt tilbudt nettopp det, men når de har kommet hjem til ho så har de bare fått no kjøttdeiggreier.

Skrevet
Powertrainer skrev (13 minutter siden):

Mange har blitt svært skuffet etter å ha blitt tilbudt nettopp det, men når de har kommet hjem til ho så har de bare fått no kjøttdeiggreier.

Kjøttdeig greier er akkurat hva taco kan være, kjøttdeig er ikke det fjongeste varianten av kjøtt en kan bruke, men det er definitivt taco.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...