SilverShaded Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jadddda ! Der ble det gull, hvis han holder seg på beina ....kanskje en medalje til også 🙂
Imaginacíon Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Just now, Wheeljack said: Det går mot føkkings dobbelt jo?? Ja det gjør det!
SilverShaded Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Der fikk franskmennene en skikkelig en på kjeften, heheheh..
Wheeljack Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Koooooos deg på oppløpet nå Johannes. Nyt det!!!
Imaginacíon Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg hadde nesten avskrevet ny rekord i antall medaljer, men med disse to ble det mer sannsynlig.
Wheeljack Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Første 20/20 også av Johannes faktisk. For en dag å gjøre det på.
Imaginacíon Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 4 minutes ago, Wheeljack said: Første 20/20 også av Johannes faktisk. For en dag å gjøre det på. Ja. Helt fantastisk skyting. I dag stemte det.
SilverShaded Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Imaginacíon skrev (50 minutter siden): Jeg hadde nesten avskrevet ny rekord i antall medaljer, men med disse to ble det mer sannsynlig. Nå har vi jo slått gull-rekorden, og manglerbare EN medalje på samlet rekord. Det klarer vi 🙂
Imaginacíon Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) 27 minutes ago, SilverShaded said: Nå har vi jo slått gull-rekorden, og manglerbare EN medalje på samlet rekord. Det klarer vi 🙂 Den nåværende rekorden er 39. Så vi mangler 4 på ny rekord. Hvis vi ikke vinner bronse i curling i kveld så må vi realistisk få medalje i alle gjenværende øvelser vi har sjans i og 2 i en av dem. Det kan gå. Men det kan også gå skeis. Edit: Glemte skøyter. Vi har kanskje en sjans der. Endret 6 timer siden av Imaginacíon
Mr.Duklain Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hadde vært magisk om vi fikk gull på skøyter i dag. 1
Imaginacíon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 3 minutes ago, Mr.Duklain said: Hadde vært magisk om vi fikk gull på skøyter i dag. Femke Kok og Lollobrigida blir tøffe å hamle opp med.
obygda Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Imaginacíon skrev (3 minutter siden): Femke Kok og Lollobrigida blir tøffe å hamle opp med. Mange tøffe der..Ragne har ikke vist noe killer innstinkt,men veldig dyktig,godt trent, så krysser fingrene for en medalje 1
Neptun1 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Neptun1 skrev (2 timer siden): Skiskyting, fellesstart er kongeøvelsen. (sprint er for kort, normaldistanse en skyteøvelse og jaktstart bygger på tidligere resultater) Eric Perrot eller Fillon Maillet er spørsmålet. Tipper gullgrossist Maillet trekker det det lengste strået. Det gleder meg at anti-jinxingen virket. Gutta kan takke meg for dette. Jeg tipper nesten aldri norske vinnere og ser alltid tidsforskjøvet. Å se direkte betyr "Åh, nei" fra kommentator bare jeg titter innom. Har lært leksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå