SilverShaded Skrevet lørdag kl 13:49 Skrevet lørdag kl 13:49 Der kommer det en fransk Michelon-rakett !
Imaginacíon Skrevet lørdag kl 13:50 Skrevet lørdag kl 13:50 Wierer gjør en bra avslutning på karrieren men det blir ikke medalje.
Mr.M Skrevet lørdag kl 13:55 Skrevet lørdag kl 13:55 SilverShaded skrev (6 minutter siden): Spørs om tsjekker'n klarer det... nei holdt ikke, men hun virker rimelig sjokkert over bronse, så er nok kjempefornøyd tross alt
Mr.M Skrevet lørdag kl 14:06 Skrevet lørdag kl 14:06 switchet over til svensk TV4 her for å få med medaljeseremonien
Wheeljack Skrevet lørdag kl 14:10 Skrevet lørdag kl 14:10 Rart ikke NRK har seremonien på nett-tv engang - jeg fant ikke noen sending ihvertfall.
Mr.Duklain Skrevet lørdag kl 17:00 Skrevet lørdag kl 17:00 Sølv til Danmark i skøyter er ikke dagligdags ei heller medalje i OL for lillebror i sør.
Imaginacíon Skrevet lørdag kl 17:07 Skrevet lørdag kl 17:07 4 minutes ago, Mr.Duklain said: Sølv til Danmark i skøyter er ikke dagligdags ei heller medalje i OL for lillebror i sør. Jeg syns det er vel så oppsiktsvekkende at Finland sitter igjen med 1 sølv og 4 bronse.
Mr.Duklain Skrevet lørdag kl 17:08 Skrevet lørdag kl 17:08 Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Jeg syns det er vel så oppsiktsvekkende at Finland sitter igjen med 1 sølv og 4 bronse. Nei sant det, Finland har vært svake dette OL.
Wheeljack Skrevet lørdag kl 17:22 Skrevet lørdag kl 17:22 Kjenner at jeg syntes det er faktisk litt trist at det er over imårra. Sjølv under Torino da det var mye stang ut, kosa jeg meg med så mye vintersport på rekke og rad.
obygda Skrevet lørdag kl 17:23 Skrevet lørdag kl 17:23 Morgendagens 50k for damene blir jo også spennende. Hører det er mye sykdom i den svenske leiren. Så kanskje det blir en overraskelse i morgen?
Neptun1 Skrevet lørdag kl 17:23 Skrevet lørdag kl 17:23 Er vel bare å stålsette seg for svensk gull i morgen på damenes 50 km. Men håper på en norsk medalje da. Det er vanskelig å skjønne at det skal være så stor forskjell på det svenske herre -og damelandslaget. I dette OL har resultatene vært som natt og dag med et damelag som virkelig imponerer med sin topp og bredde. Merkelig at herrene alltid klager på skiene mens damene har superglid i renn etter renn.. Har de ikke samme smørerne?
obygda Skrevet lørdag kl 17:33 Skrevet lørdag kl 17:33 Neptun1 skrev (9 minutter siden): Har de ikke samme smørerne? Jo.
Imaginacíon Skrevet lørdag kl 17:43 Skrevet lørdag kl 17:43 20 minutes ago, Wheeljack said: Kjenner at jeg syntes det er faktisk litt trist at det er over imårra. Sjølv under Torino da det var mye stang ut, kosa jeg meg med så mye vintersport på rekke og rad. Det er litt trist, men skal være greit å få mer tid til andre ting. 1
Wheeljack Skrevet lørdag kl 17:46 Skrevet lørdag kl 17:46 1 minute ago, Imaginacíon said: Det er litt trist, men skal være greit å få mer tid til andre ting. Haha, helt klart. Hadde det vært 14 dager til med det her så hadde jeg antagelig blitt drittlei istedet, så er ikke som jeg vil ha mer - blir bare litt tomt og antiklimatisk etterpå.
Imaginacíon Skrevet lørdag kl 17:47 Skrevet lørdag kl 17:47 22 minutes ago, obygda said: Morgendagens 50k for damene blir jo også spennende. Hører det er mye sykdom i den svenske leiren. Så kanskje det blir en overraskelse i morgen? Frida skal så vidt jeg har fått med meg ikke stille. Det åpner feltet for andre. Kan bli norsk seier. Eller en outsider. Stiller Jessie Diggins?
obygda Skrevet lørdag kl 17:58 Skrevet lørdag kl 17:58 Mine outsidere måtte være Teresa Stadlober og Astrid Øyre Slind. Men er Ebba Andersson og Frida friske..så tar de dette
Mr.M Skrevet lørdag kl 17:58 Skrevet lørdag kl 17:58 (endret) takk for denne gang, vi ses i de franske alper om fire år 👍 eller, er jo Sommer OL før det, blir vel en tråd da og Endret lørdag kl 18:00 av Mr.M
Duriello Skrevet lørdag kl 18:02 Skrevet lørdag kl 18:02 Bare for morro, og lagt ut i Snowdogs tråd også. 2
Imaginacíon Skrevet lørdag kl 18:02 Skrevet lørdag kl 18:02 3 minutes ago, Mr.M said: takk for denne gang, vi ses i de franske alper om fire år 👍 eller, er jo Sommer OL før det, blir vel en tråd da og Det er 5 mila i morgen da. Men føler jeg er litt mettet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå