Gå til innhold

Vinter OL 2026

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SilverShaded skrev (6 minutter siden):

Spørs om tsjekker'n klarer det...

nei holdt ikke, men hun virker rimelig sjokkert over bronse, så er nok kjempefornøyd tross alt

Skrevet
4 minutes ago, Mr.Duklain said:

Sølv til Danmark i skøyter er ikke dagligdags ei heller medalje i OL for lillebror i sør. 

Jeg syns det er vel så oppsiktsvekkende at Finland sitter igjen med 1 sølv og 4 bronse.

Skrevet

Kjenner at jeg syntes det er faktisk litt trist at det er over imårra. Sjølv under Torino da det var mye stang ut, kosa jeg meg med så mye vintersport på rekke og rad. 

Skrevet

Morgendagens 50k for damene blir jo også spennende. Hører det er mye sykdom i den svenske leiren. Så kanskje det blir en overraskelse i morgen?

Skrevet

Er vel bare å stålsette seg for svensk gull i morgen på damenes 50 km.
Men håper på en norsk medalje da.

Det er vanskelig å skjønne at det skal være så stor forskjell på det svenske herre -og damelandslaget.
I dette OL har resultatene vært som natt og dag med et damelag som virkelig imponerer med sin topp og bredde. 
Merkelig at herrene alltid klager på skiene mens damene har superglid i renn etter renn..
Har de ikke samme smørerne?

Skrevet
20 minutes ago, Wheeljack said:

Kjenner at jeg syntes det er faktisk litt trist at det er over imårra. Sjølv under Torino da det var mye stang ut, kosa jeg meg med så mye vintersport på rekke og rad. 

Det er litt trist, men skal være greit å få mer tid til andre ting.

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, Imaginacíon said:

Det er litt trist, men skal være greit å få mer tid til andre ting.

Haha, helt klart. Hadde det vært 14 dager til med det her så hadde jeg antagelig blitt drittlei istedet, så er ikke som jeg vil ha mer - blir bare litt tomt og antiklimatisk etterpå. 

Skrevet
22 minutes ago, obygda said:

Morgendagens 50k for damene blir jo også spennende. Hører det er mye sykdom i den svenske leiren. Så kanskje det blir en overraskelse i morgen?

Frida skal så vidt jeg har fått med meg ikke stille. Det åpner feltet for andre. Kan bli norsk seier. Eller en outsider. Stiller Jessie Diggins?

Skrevet (endret)

takk for denne gang, vi ses i de franske alper om fire år 👍

eller, er jo Sommer OL før det, blir vel en tråd da og :grin2:

Endret av Mr.M
Skrevet
3 minutes ago, Mr.M said:

takk for denne gang, vi ses i de franske alper om fire år 👍

eller, er jo Sommer OL før det, blir vel en tråd da og :grin2:

Det er 5 mila i morgen da. Men føler jeg er litt mettet nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...