Gå til innhold

Leticias reisetråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😃

Tenkte å starte en tråd, som blir som en "reisedagbok" for mine reiser, i hovedsak til middelhavsområdet. Jeg reiser med bil, flyr ikke, så det kan bli noen oppdateringer langs reiseruta også.  

Det er bare å komme med innspill om dere lurer på noe 😊

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
oddeh skrev (1 time siden):

Er det en planlagt rute og tidspunkt?

Ja, min førstkommende reise starter i morgen, og den går via Sørnorge, Sverige over fra Malmø til København før jeg kjører gjennom Tyskland og inn i Frankrike.  Kommer til å ta 4 overnattinger på veien, en i Norge,  en i Danmark, en i Tyskland og en i Frankrike før ankomst den franske riveriaen på lørdag 🙂

Skal være på Riveraen i 5 uker, på 3 forskjellige steder. 

• Liker 1
Skrevet
Duriello skrev (8 minutter siden):

Kos deg skikkelig! 👍 😁

(Post gjerne matbilder 🤤)

Takk 🥰

Så kresen som jeg er så blir det nok ikke så mye variasjon, men kan prøve å få det til 😅

• Liker 1
Skrevet (endret)

@leticiahar du en plass ledig i bilen?

Vi gikk fra den varmeste desember'n i min levetid til den kaldeste januar på 20 år her. 😂 Jeg er normalt gladere i kulde en varme, men det får være grenser. 😄 

Bon voyage! 😄😄

Endret av Duriello
  • Hjerte 1
Skrevet
Duriello skrev (9 timer siden):

@leticiahar du en plass ledig i bilen?

Vi gikk fra den varmeste desember'n i min levetid til den kaldeste januar på 20 år her. 😂 Jeg er normalt gladere i kulde en varme, men det får være grenser. 😄 

Bon voyage! 😄😄

Joda,  jeg reiser alene,  så det er plass 😜 men nå er jeg snart ved Svinesund da. (Og jeg vil ha plass til handel) 😅

Var ikke det kjekkeste været å reise i idag, med masse snø / snøfokk på veien, de første 2 - 3 timene,  men det bedret seg heldigvis etterhvert.  

Skal bli godt å komme bort fra kulden kjenner jeg. Minus 5 - 10 hos oss er sikkert tilsvarende som minus 20 hos deg 😅

• Liker 1
Skrevet
Hansien skrev (Akkurat nå):

Spennende tråd! Håper det blir masse bilder på oss og fantastiske opplevelser på deg.

Takk, jeg har enda ikke tatt så mye bilder, blir nok mer av det etterhvert når jeg kommer lenger sør. Er framme på lørdag 😃

Skrevet
leticia skrev (8 minutter siden):

Joda,  jeg reiser alene,  så det er plass 😜 men nå er jeg snart ved Svinesund da. (Og jeg vil ha plass til handel) 😅

Litt seint nå ja. 😄

leticia skrev (8 minutter siden):

Skal bli godt å komme bort fra kulden kjenner jeg. Minus 5 - 10 hos oss er sikkert tilsvarende som minus 20 hos deg😅

Ser den. Mulig, tenker du på nærhet til sjøen? Våknet opp til -30 idag. 👍🥶

• Liker 1
Skrevet (endret)

@Hansien her er et bilde fra april /mai i fjor fra et sted jeg skal innom nå også. (vet ikke hvorfor bildet ble snudd 🤔

20250430_105933.thumb.jpg.bdb263b95479bf76a392acee01413dee.jpg

Endret av leticia
skrivefeil
  • Hjerte 2
Skrevet
nebrewfoz skrev (5 minutter siden):

Nice!
(pun intended)

Haha, hadde ikke planer om å stikke innom Nice nei 😜

Men ja, det skal nok bli "nice" likevel 😅

Skrevet
3 minutes ago, leticia said:

Haha, hadde ikke planer om å stikke innom Nice nei 😜

Men ja, det skal nok bli "nice" likevel 😅

You Cannes if you want to. (Sorry, skal gi meg nå.)

Er det bare kyst-destinasjoner som står på agendaen, eller blir det noen stopp inni landet også?
(Jeg har for det meste sust fram og tilbake ikke så langt fra Middelhavet.)

• Liker 2
Skrevet
nebrewfoz skrev (7 timer siden):

You Cannes if you want to. (Sorry, skal gi meg nå.)

Er det bare kyst-destinasjoner som står på agendaen, eller blir det noen stopp inni landet også?
(Jeg har for det meste sust fram og tilbake ikke så langt fra Middelhavet.)

Haha, Cannes er også for langt øst for meg 🏝, Skal ha en overnatting i Jura (fjellene) - området, ellers så er jeg en kystdame, både hjemme og når jeg er på tur 🥰

Skal bo på steder mellom St.Tropez og Montpellier 👌

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...