Gjest f7b06...931 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Veldig heterofile menn som hat venniner... det syns jeg virker mistenkelig. Hvorfor har de det? Shopper de sammen? Ser film sammen? Strikker de? Jeg kjenner en mann som har venniner som alltid stiller opp, på 1-2'3. Hvis han trenger sjåfør for.eks. jeg lurer på om de hsr sex, han nekter selvsagt.. Anonymous poster hash: f7b06...931
Sovna Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Har hatt venninner før jeg ble gift. Var ikke i nærheten av engang tanker om å ha sex med de. Og jeg er langt fra evnukk. Hadde én for en stund siden som kona i utgangspunktet aksepterte. Kunne ha timelange samtaler med henne mens kona var i nærheten. Vi hadde mye faglig utveksling i samtalene. Dette var helt innafor helt til hun og en av sine venninner gjorde et søk på henne og fant ut at hun var dritpen. Da hadde jeg ikke lenger troverdighet og fikk kniven på strupen. Hvorfor? Spesielt hun siste gjaldt kjemi når det kom til humor samt endel holdninger. Singel. Hun hadde utenlandsk opprinnelse. En annen brukte meg som klagemur, og jeg fant det både lærerikt og tilfredstillende å kunne være til støtte. Selvsagt er det en viss risiko. Risiko for ektefellen. Det kan jo alltids være mulig å bli truffet av en pil i hodet fra kjærlighetsguden Amor. Men det kan man strengt tatt bli utsatt for ved kassa på Kiwi også. Forelskelse tror jeg det kalles i dagligtalen. Vet ikke om min kone ville akseptert sex affære. Hva med deg? Ingenting av dette kan du noensinne ha en garanti for Ts. Endret 5 timer siden av Sovna 1
Gjest f7b06...931 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sovna skrev (3 timer siden): Har hatt venninner før jeg ble gift. Var ikke i nærheten av engang tanker om å ha sex med de. Og jeg er langt fra evnukk. Hadde én for en stund siden som kona i utgangspunktet aksepterte. Kunne ha timelange samtaler med henne mens kona var i nærheten. Vi hadde mye faglig utveksling i samtalene. Dette var helt innafor helt til hun og en av sine venninner gjorde et søk på henne og fant ut at hun var dritpen. Da hadde jeg ikke lenger troverdighet og fikk kniven på strupen. Hvorfor? Spesielt hun siste gjaldt kjemi når det kom til humor samt endel holdninger. Singel. Hun hadde utenlandsk opprinnelse. En annen brukte meg som klagemur, og jeg fant det både lærerikt og tilfredstillende å kunne være til støtte. Selvsagt er det en viss risiko. Risiko for ektefellen. Det kan jo alltids være mulig å bli truffet av en pil i hodet fra kjærlighetsguden Amor. Men det kan man strengt tatt bli utsatt for ved kassa på Kiwi også. Forelskelse tror jeg det kalles i dagligtalen. Vet ikke om min kone ville akseptert sex affære. Hva med deg? Ingenting av dette kan du noensinne ha en garanti for Ts. Takk for at du deler ❤️ ja, det er helt sant. Man har aldri en garanti for noe her i livet. Anonymous poster hash: f7b06...931
Iki Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor ha venner? Er det spørsmålet her? Kvinner og menn kan ha samme interesser, de finnes kvinner som spiller fotball og menn som baker kaker... Hvorfor skulle ikke to personer kunne være venner? 3
Gjest 828bd...c4d Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Generelt tenker jeg at vennskap mellom gutter og jenter er litt som å kaste et kjøttstykke inn i et bur med en trent løve og håpe det går bra. Det er grunnleggende en dårlig ide, sannsynligheten for at en får følelser eller har lyst på sex med den andre er stor. Det er dermed ikke sagt at det ikke kan fungere, jeg har hatt jentevenner igjennom mange år som fungerer som alle andre guttervenner i grunn. Og de sier vel det, de er som guttevenner - det er ikke noen lyst til å gjøre noe mer - og derfor fungerer det. Jeg har derimot også hatt jentevenner hvor det er helt motsatt hvor jeg har lyst men de har hatt kjæreste. Det har vært en del flørting som har vært på kanten men aldri ført til noe mer. Problemet er at man aldri vet i hvilken av kategoriene de er, men generelt jo mer attraktiv den ene parten er jo større problem er det. Anonymous poster hash: 828bd...c4d
ole_marius Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har flest veninner her hvor jeg bor og suprise suprise.... Vi drikker øl, snakker piss og drit, er det events som høres spennende ut drar vi det enten med andre eller alene. I ny og ne hører på den andres fortivelse over det ene eller det andre, ev. være glad på deres vegne om det er noe oppturer i livet. Det her kalles voksenlivet. 4
Krig og fred Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 14 minutes ago, ole_marius said: Det her kalles voksenlivet. 👏
Gjest 90e18...7cd Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Njaaaa.. Er en hårfin linje her som det alltid er med sånne ting. De eneste gangene jeg vil tro at man har venninner som en mann er når man har en fellesnevner som feks jobb eller hobby, men da møtes man ikke ofte om dette, også er det enkelt å vite om det er business or pleasure. Jeg kjenner ingen menn som liker å sladre i flere timer eller prate om typiske "kvinneting" ( Altså over lengre tid..er ikke snakk om bare engangstilfeller eller med kona ) Ei heller kjenner jeg ingen kvinne som liker å prate i flere timer om typiske " manneting" ( igjen..over tid) Vet jeg at det finnes noen får der ute som likevel gjør det? Helt klart. Har møtt et par feminine ( oftest homofile) menn som ofte har likt seg best i det andre kjønn sitt selskap, men kjenner ingen "normale" straight folk som prioriterer slikt selskap.. Vi menn og kvinner er jo veldig forskjellig uansett hva vi liker å tro. Jeg har null problem med å sette strek over noe sånt som dette og si at normalt sett tilbringer man ikke tid alene med det motsatte kjønn dersom det ikke ligger noe mer bak, om det så bare er et lite ønske som i seg selv kan være uskyldig ( helt til det ikke er det) Jo, skal nevnes, har snakket med et par karer som mener de har "venninner", men dette er enten kollegaer eller venner av dama deres. Og det er ikke sånn at de møtes alene på kveldene for å sladre om denne venninna sin tinderdate og om hvordan han var i senga eller hvordan sjefen er en jævlig pikk fordi han stirret på puppa hennes og kom med en slibrig spøk. Som med alt finnes det selvsagt noen få motsetninger som bare er genuine, men ikke la oss late som om det er noe normalt. Anonymous poster hash: 90e18...7cd
Evil-Duck Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden At menn har venninner er for meg like naturlig som alt annet. Påstander om at menn og kvinner ikke kan være venner uten at det blir seksuelt, er stort sett oppgulp fra incels som bærer på en form for forakt eller frustrasjon mot det motsatte kjønn, og ikke så mye å rette seg etter. Har man felles interesser og liker å gjøre ting sammen spiller det egentlig ikke så stor rolle hva som er mellom beina. 2 1
ole_marius Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Du forenkler veldig her og ønsker å bryte ned et mer kompleks bilde til sterotyper. Enn kan fint snakke om reiser, opplevelser, matglede, kultur og konserter, ja til og med pisspreik. Jeg jobber verken med noen av dem jeg kjenner, eneste vi har til felles er sosial EQ og kan snakke om det store og det brede, akkurat som f.eks. en av mine venner med utovertiss. 1
Maabren Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Nokre kvinner har havna i vennesona, pga tidligare vennepar. Men når eg tenker meg om er det bare kamerater eg har venneopplevelser med i tillegg til sånn vennepar opplevelser.
ilpostino Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden TS: ut ifra innlegget ditt virker det som du er sjalu og ikke vil at mannen din skal ha venner. Det er mulig å ha et platonsk relasjon til noen selv om man er mann og kvinne. 1 1
Gjest f7b06...931 Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden TS her. Jeg har guttevenner og jeg vet at de vil ha sex! Anonymous poster hash: f7b06...931
Gjest f7b06...931 Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden ilpostino skrev (6 minutter siden): TS: ut ifra innlegget ditt virker det som du er sjalu og ikke vil at mannen din skal ha venner. Det er mulig å ha et platonsk relasjon til noen selv om man er mann og kvinne. Er ikke sjalu. Men usikker på han. Han kaller meg også for venninne til andre Anonymous poster hash: f7b06...931
ole_marius Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Gjest f7b06...931 skrev (9 minutter siden): TS her. Jeg har guttevenner og jeg vet at de vil ha sex! Anonymous poster hash: f7b06...931 Hvor gammel er dere? Ut fra skrivemåte, og forenkling/skissering høres dere veldig unge ut.
Krig og fred Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden 44 minutes ago, Guest 90e18...7cd said: Jeg kjenner ingen menn som liker å sladre i flere timer eller prate om typiske "kvinneting" ( Altså over lengre tid..er ikke snakk om bare engangstilfeller eller med kona ) Ei heller kjenner jeg ingen kvinne som liker å prate i flere timer om typiske " manneting" ( igjen..over tid) Anonymous poster hash: 90e18...7cd Så hvis en mann og kvinne er venner, må de enten prate om "typiske manneting" eller "typiske kvinneting"? Hva er det menn og kvinner prater om når de er i forhold? Kanskje de ikke prater i det hele tatt, kanskje de bare har sex? At du "ikke kjenner noen" sier bare at du har en begrenset horisont datagrunnlag.
Selfuniverse Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden 17 minutes ago, Guest f7b06...931 said: Han kaller meg også for venninne til andre Mange mener det de sier. Det er viktig å ta dem alvorlig på det de sier. Men hvis det kommer fra en tredjepart at han skal ha sagt dette, så bør du være helt sikker på at tredjeparten er ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå