Spillredaksjonen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Anmeldelse: Troll 2 Troll 2 er rett og slett ganske kjedelig. Les hele saken på Gamer.no»
Walkyrje Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Og gi denne filmen terning kast 4 er for snilt. Har ikke sett noe mer tragisk siden jeg så Dragula 3000 en eller annen gang for 19 år sia. 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Trolljegeren var og er noe av det beste fra norsk filmindustri. Mye av det er at den ikke prøvde å være et rent Hollywood kopi med norsk tale, men var særegen norsk og var faktisk gjennomført og morsom. Skal fyre opp DVD'en en dag jeg har filmtid 😊 1
Crazning Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sjeldent oppfølgere er bedre eller like god som orginalene
VifteKopp Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Walkyrje skrev (24 minutter siden): Og gi denne filmen terning kast 4 er for snilt. 4 av 10. Ikke terningkast 4. 1 1
oddeh Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fjernet litt off-topic. Generell diskusjon om original- vs oppfølger-filmer skal ikke tas i denne tråden.
qualbeen Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Sitat Det er for all del fint at vi får se mer av Norge, men det er likevel ikke til å stikke under stol at Oslo er betydelig mer ikonisk enn Trondheim. Eehh ... Med all respekt: Hva slags historieløst fjott klarer å lire av seg slike utsagn? 😊 Fikk ikke kritiker'n med seg at vikingtiden ble fremhevet, og var viktig for filmen? Å legge turen innom Oslo, hadde passet dårlig inn, sett med historiske briller. Jeg har aldri bodd i Trøndelag, men jeg har for lenge siden forstått at Trondheim en gang for leeeeenge siden var mye viktigere enn lille Oslo. Er ikke Trondheims viktighet noe det læres om på skolen lenger? Da kristendommen kom til Norge; hvilken by var viktigst, mon tro? Hvor var hovedsete? Hint: filmen svarer i grunn godt på dette.. PS: At Trondheim muligens er en dørgende kjedelig by i dag, skal jeg ikke krangle på. Men så sykt spennende er nå ikke Oslo, heller da ... Det som derimot er kjedelig, er å se handlingen lagt til eksakt samme by i hver eneste norske film. Snork! Kjedelig! Jeg vil ha flere filmer med handling lagt til utenfor Ring3. Bare gøy, det! Vi må hylle variasjonen! (Selv om jeg altså har null relasjoner til Trondheim.) --- Filmen var forøvrig basert på et tynt manus, enig i det.😊 Blir nok ingen ny jule-klassiker dette, nei. Men helt grei tidtrøyte?
Sovna Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Walkyrje skrev (4 timer siden): Og gi denne filmen terning kast 4 er for snilt. Har ikke sett noe mer tragisk siden jeg så Dragula 3000 en eller annen gang for 19 år sia. Hvis du tenker på denne anmelderen i filmpolitiet NRK så slenger han ut firere i øst og vest, nær 90%. Han nevnte noe med denne firer-filmen at han savnet litt humor og snert. Noe filmskaperne faktisk la inn ved noen anledninger. Enten sovnet han under filmen(som vanlig?) Eller han synes/skjønner ikke noe av poengene. Det for stå for hans regning. I min verden har jeg undret meg stort over at denne anmelderen har fått en pris. Jeg har sluttet å lese anmeldelsen hans, ser heller andre steder. Mistenker at det går en del i potetgull og en type filmer som ikke er helt relevant for anmeldelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå