Gå til innhold

Crazning

Medlemmer
  • Innlegg

    48
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Crazning

  • Bursdag 04. jan. 1988

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Crazning sine prestasjoner

21

Nettsamfunnsomdømme

  1. Nå er det vel ikke slik at alle spill skal treffe alle slags type mennesker da...
  2. Spill som blir lansert for tiden har egentlig bare én sjanse til å få det til. Selv om de lover utvidelser her senere, så har folk spilt spillet. Vil tippe at de som kommer tilbake for å teste utvidelser er kanskje 5-10% av kjøperene ved lansering. Folk finner nye spill hver uke, early access og closed betaer går konstant på rullering. Noen få spill som CyberPunk har klart å få tilbake en del spillere etter expansion, men de aller fleste dør ut over tid. F.eks enshrouded var et meget pent og utfyllende spill, men jeg har vært igjennom det i den grad at jeg ikke kommer til å spille det på nytt bare for å sjekke ut en ny sone eller tre. Opplevelsen blir sjeldent det samme etter flere runder. Får et spill sukssess, slik som Palworld, så ville jeg startet med et nytt spill. Selv om det sikkert er mange som vil prøve seg på en utvidelse senere, så er det nok bare en brøk del av dagens spillere. Og de har allerede kjøpt spillet...
  3. Jeg tror vel ikke at folk blir mer interessert i sosiale sammenkomster i fremtiden. Da jeg var på TG sist, var i ca 2008 og da var det mye mer normalt å ha lan parties enn det det er nå. Dessuten begynner de som har vært mye på TG å bli eldre, 30+ og da velger man komfort fremfor gaming i 24timer i strekk. Samfunnet legger jo også bare mer og mer tilrette for at man skal slippe unna å være sosiale og alt skal kunne gjøres fra sofaen.
  4. Har du noe som helst belegg for påstanden om at personer som oppfyller denne konstruerte stereotypen som du ikke liker er særlig rammet av nedbemanningene i bransjen? Du ser det jo selv på spill som kommer ut. Veldig mange damer i hovedfokus hvor hovedpersonen burde kanskje vært en mann ift. innholdet. Forskjellige kjønn dukker opp, mer og mer drama i story. Har du fulgt med på mange av spillene som har kommet ut, så ser man tydelig at dette er trend for tiden. Jeg personlig holder meg langt unna spill som blir for fjasete. Og det er det nok veldig mange andre mannlige gamere som gjør og. Det er ikke verdt å ofte story for å lokke til seg fler kvinnelige spillere for å virke inkluderende, når det ikke er den målgruppen som kjøper spillene.
  5. Men hvis du har diablo 4 fra før å battle.net og ønsker å spille på steam, så må du kjøpe spillet på nytt... i følge gårsdagens dev update.
  6. Killjoy much? Syns dette er et veldig bra påfunn. Spiller er fabelaktig bare for å nevne det så kanskje heller det er derfor spillet selger så godt. Hilsen level 47 joda det er "bra" for blizzard sin lommebok. Men for folk flest så er det en uting at man skal få fordeler ved å betale ekstra for noe som skal lanseres offentlig på en satt dato. Dessuten har folk ulike inntekter som gjør at ikke alle kan/ønsker å betale ekstra for å få spille noen få dager tidligere, så da legger man fomo press på kundene sine.
  7. "All PR er vel god PR" som det heter. Blizzard har hvertfall klart å komme på forsidene på nyhetene over lang tid nå, så det blir nok noen enorme salgstall denne gangen. Det er uansett latterlig å skulle holde et race for de som betaler for det, men så lenge spillet er godt nok for de fleste, så er dette glemt om kort tid...
  8. hvorfor skal samene sette seg selv i dårlig lys? mye bedre å møte de og be de inkludere samene i spillet som en kulturel del av skins. hele verden kunne jo blitt mer informert om samekulturen i Norge, hvis det da er denne drakten de prøver å etterligne...
  9. Ser det er veldig mye blandede tilbakemeldinger på spillet. Mange som mener det skulle være likt som WZ1 bare forbedret. Så da lurer jeg på hvorfor skal de da beholde Warzone original? Jo fordi det er to forskjellige spill. Så til dere som kommer til å kommentere videre her, dette er 2 forskjellige spill. Det er ikke meningen av WZ2 skal være samme utgave som orginalen når de helt klart planlegger å ha begge spillene ute samtidig. Så til spillet. En del server issues og social greier i starten. Må nesten forventes når veldig mange online spille ofte har en trøblete oppstart. Mappet er veldig pent, føler jeg utforsker en ordentlig verden. Det er ikke bare helt random utplasert objekter mellom byer og større viktige områder på kartet. Fin balanse og mye små detaljer i landskapet som gjør at du faktisk må se deg om hele tiden. UI kan gjøres mye bedre og blir nok forbedret i nærmeste framtid. F.eks at de går tilbake til at loot droppes på bakken. Om de burde fjerne ekstra sekken til utstyr vet jeg ikke. Føler WZ2 er et mer stealth basert battle royale. Man trenger mer tid på å utføre handlinger og man kan ikke bruke mange sekundene i en kamp på å loote og omjustere på ting. Ofte er det smart å droppe armor plater og siden det tar lengre tid og du kan ikke sprinte mens du tar de på. Voice comms er greit. Man kan skru det av eller på. og sånn area chat er relativt artig. Dette kan unngås hvis man bruker en tredjeparts program og ikke snakker i voicechat i spillet. Mye festlig som skjer rundt deg når folk er i nærheten og det er interessant å høre hva fienden snakker om uten å kunne se deg direkte. Det er nok mye tilvenning til WZ2 fra WZ1, men føler det er en bra forandring. Jeg og kompisene mine har spilt en del sammen og storkoset oss sammen i det nye mappet. Virker som at de som ikke liker WZ2 er mange av de som liker høy fart og spenning, f.eks fra Rebirth modusen i WZ1. Men jeg sier igjen, WZ1 kommer ut senere, så da kan alle som fortsatt liker det mer enn WZ2 spillet det. Er ikke mer komplisert enn det
×
×
  • Opprett ny...