Gå til innhold

Nå er det flere elbiler enn dieselbiler i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 hour ago, Kajac said:

Off topic, men kan vi please droppe AI-poster her? Diskusjon.no er for å diskutere med andre mennesker IMO. Vil jeg har AI-generert vås kan jeg fint bruke Copilot og ChatGPT selv.

Uenig.

Også å formulere spørsmålet og videreformidle svaret her er et bidrag til diskusjonen. Og @Tronhjem oppsummerer også.

Det er mye verre at noen poster en link og det var det.

Synes du forøvrig at det var vås det som var svaret? Kan du peker nærmere på sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man vil bruke en LLM til å undersøke et emne så er jo det lov. Men når man klipper direkte inn fra en så tyder det på at teksten ikke er kontrollert. LLMer fantaserer rett som det er og alt de gjengir må faktasjekkes. Hvis man bare bruker de verbatim så synker kvaliteten på informasjonen raskt. 

I neste omgang kan noen finne på å bruke et innlegg lagd av en LLM til å være referansen de bruker til stole på hva en annen LLM sier etc. 

Skrevet
BadCat skrev (4 timer siden):

Meninga er å ha flere alternativer, ikke at alle skal bruke samme løsning for sine problemer. 

Er forsåvidt enig med deg. Jeg har hatt elbil i 3,5 år, og er storfornøyd med det. Men det er ikke dermed sagt at elbil er for alle. Hadde jeg ikke hatt mulighet for lading hjemme og/eller på jobb, hadde jeg nok ikke kjøpt elbil. Det hadde blitt for mye styr å bruke hurtigladere hele tiden.

Sånn bortsett fra det, ser jeg bare fordeler med elbil.

Skrevet (endret)

Jeg legger meg ikke borti hva andre gjør. Det er tanken om at alt skal erstattes eller at det ikke skal være noen valgmuligheter.

I ei tid hvor det er aksept for at noen menn går til sengs med andre menn og at enkelte menn er kvinner selv om de har skjegg og baller, burde det være mulig å avstå fra å kjøre elektrisk.

Endret av BadCat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...