Gå til innhold

Microsoft PIN-kode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har sett inn nytt hovedkort og prosessor i ein Windows10 PC.

Eg er forberedt på å aktivere lisensen (ikkje OEM) for ny maskinvare, men nå blir eg bedt om ein PIN-kode. Eg har hatt Microsoft OS i meir enn 30 år, men kan ikkje hugse at eg ha fått eller laga laga PIN-kode. Konto og passord er greit, men PIN-kode har eg aldri brukt.

Er dette ein kode for denne PC-en eg nå har oppgradert, eller for mitt microsoft-abonnement? Kva gjer eg då for å komme vidare? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar.

Eg har 5 datamaskinar med stort og smått, alle med windows10 eller windows11. Dei har alle sin PIN kode eller passord.

Er det dette dei spør etter? Eg trudde det galdt ein PIN kode for mitt microsofabonnement.

Så når eg som første trinn i å aktivere min Windows10-lisens på nytt hovedkort, så er det innloggingsPIN på detnne spesifikke datamaskina dei spør etter?

Skrevet (endret)

PIN for Windows pålogging er noe en har laget selv.

Det kan også være PIN sendt på SMS eller e-mail de spør etter.

Endret av Svein M
Skrevet

Takk. Så hvis eg ikkje eingong hugsar at eg fekk eller laga ein PIN for 30 år sidan, eller har sett noen på sms eller e-post, finst det kanskje ei oppskrift for kva ein kan gjera? Alle pengar og all tid eg har brukt til oppgradering kan da ikkje skrotast pga ein PIN?

Skrevet

Eg har bladd i notisboka for passord etc og finn ei innføring frå hausten 2015, det fell saman med tida då eg kjøpte ein ny, stor stasjonærPC. Der står:

Windows10                                                                                                                                                                                                      min outlook e-post                                                                                                                                                                                          E-post passord                                                                                                                                                                                              kode: 7 siffer

Dette er kanskje den koden det spørres etter.            

Skrevet

Takk skal dokk ha alle. 

Nå skal eg pakke koffert og reise bort noen dagar, men har gode løysingsforslag å ta fatt i når eg er tilbake.

Skrevet

Er du sikker på at den spør etter en eksisterende PIN-kode, og ikke at den ber deg lage en ny? 

Har du forsøkt å bare taste inn en tilfeldig kode (som du husker) og se om du kommer videre?

Skrevet

Nei, usikkerhet er det som hersker her, men hvis ikkje den nevnte koden går inn ,skal eg prøve dette, å lage (og huske) ein kode

Skrevet
karekbo skrev (5 timer siden):

Er dette ein kode for denne PC-en eg nå har oppgradert, eller for mitt microsoft-abonnement? Kva gjer eg då for å komme vidare? 

Denne koden krypteres og lagres lokalt på maskinen og brukes for å logge seg på kontoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...