Kakkelfant Skrevet i går, 07:45 Skrevet i går, 07:45 (endret) On 10/3/2025 at 12:22 AM, Griever said: Forum er utdatert. Punktum =P Jeg personlig ser ikke helt nødvendigheten av en blokkeringsknapp på et diskusjonsforum. 🤷♂️ Du har åpenbart ikke diskutert med religions gutta her på forumet, hvor det eneste noen av de kommer med er bibelsitater - svaret på "du kan ikke referere bibelen og kalle det bevis"? Flere bibelsitater! Ikke bare er de sandblåste i toppen, men noen har gått over og polert i ettertid også Endret i går, 07:47 av Kakkelfant 2
Griever Skrevet i går, 10:27 Skrevet i går, 10:27 Kakkelfant skrev (2 timer siden): Du har åpenbart ikke diskutert med religions gutta her på forumet, hvor det eneste noen av de kommer med er bibelsitater - svaret på "du kan ikke referere bibelen og kalle det bevis"? Flere bibelsitater! Ikke bare er de sandblåste i toppen, men noen har gått over og polert i ettertid også Joda. I'm not dying on this hill, men jeg tenkte bare at noe av poenget med et forum, kontra andre sosiale medier, er nettopp utveksling av meninger og slikt, selv de som ikke akkurat lyser av nyanse og logikk. En blokkeknapp kan være super, om brukt riktig, men jeg kan også se hvordan det veldig raskt kunne blitt misbrukt, og potensielt ført til snodige tråder. Om folk oppfører seg ufint burde jo moderator ha midler til å håndtere det, om ting rapporteres. 1
N-4K0 Skrevet i går, 11:06 Skrevet i går, 11:06 Jeg må si meg enig i at Ignorér-funksjonen er god nok hvis man ikke vil se spesifikke brukeres innlegg. Hvis noen poster ting man er uenig i eller ikke liker, kan man ignorere det, poster de spam eller bryter forumreglene får mods/admins ta seg av dem og evt. utestenge dem. Alternativet med blokkering for å fullstendig slippe å se spesifikke brukeres innlegg syns jeg blir litt drøyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå