Spillredaksjonen Skrevet i går, 04:11 Skrevet i går, 04:11 EA skal angivelig kjøpes opp for 500 milliarder Saudi-Arabia og Donald Trumps svigersønn blant kjøperne. Les hele saken på Gamer.no»
vampyrica Skrevet i går, 04:48 Skrevet i går, 04:48 Nå er ikke EA meg til hjertet, men uten å lese mer enn land og navn høres det ikke ut som en evolusjon akkurat og det er vel hva EA trenger mest..
Chaos_Niddhogg Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Saudi arabia burde ikke ha lov å kjøpe aksjer uten om sine egne grenser. Egentlig burde de ikke ha lov å kjøpe noe som helst utenfor sine grenser.
Sovna Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Og hva da med et slikt kynisk eierskap. Hva er big business innen spill som det meste annet? Å gi minst mulig tilbake for penga. Dyrt og dårlig. God Jul.
Aetius Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Synd jeg ikke kan boikotte EA hardere enn jeg allerede gjør. 3 1
Runis Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden EA, Saudi-Arabia og Trump i en og samme overskrift er det nærmeste vi kommer en dommedagsprofeti..
Donkey Kong Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Kan ikke se at dette kjøpet skal være negativt for EA. Frykter liksom ikke at EA plutselig skal begynne å introdusere grådige mikrotransaksjoner, kjøpe opp selskaper for å deretter legge dem ned eller slippe uferdige spill uten innhold med live service-modeller. 1 1
Comma Chameleon Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Minst overraskende samarbeidet innen gaming...
FrihetensRegn Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Forhåpentligivs betyr dette slutten på woke og DEI fokus
Gunfreak Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 1 hour ago, FrihetensRegn said: Forhåpentligivs betyr dette slutten på woke og DEI fokus Jepp, det er jo velkjent at folk som bruker DEI og Woke uironisk mer eller mindre er pro terror, for drap av homofile, og kvinner som våger å vise ansiktet sitt utenfor huset. Så dette blir bra saker. Gleder meg til det nye battlefield spillet der du som heroiske IS soldater kaster homofile ned fra tak og brenner kvinner beskylt for utroskap.
Comma Chameleon Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden FrihetensRegn skrev (3 timer siden): Forhåpentligivs betyr dette slutten på woke og DEI fokus Det er ikke et reelt problem i dagens spillverden, så ser ikke helt hva som skal forandres her. 1
belkaer Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Donkey Kong skrev: Kan ikke se at dette kjøpet skal være negativt for EA. Frykter liksom ikke at EA plutselig skal begynne å introdusere grådige mikrotransaksjoner, kjøpe opp selskaper for å deretter legge dem ned eller slippe uferdige spill uten innhold med live service-modeller. Tenkte det samme. Det skal mye til å gjøre det verre. Alt jeg håper på her er at Andrew Wilson får fyken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå