Spillredaksjonen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden EA skal angivelig kjøpes opp for 500 milliarder Saudi-Arabia og Donald Trumps svigersønn blant kjøperne. Les hele saken på Gamer.no»
vampyrica Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nå er ikke EA meg til hjertet, men uten å lese mer enn land og navn høres det ikke ut som en evolusjon akkurat og det er vel hva EA trenger mest..
Chaos_Niddhogg Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Saudi arabia burde ikke ha lov å kjøpe aksjer uten om sine egne grenser. Egentlig burde de ikke ha lov å kjøpe noe som helst utenfor sine grenser.
Sovna Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Og hva da med et slikt kynisk eierskap. Hva er big business innen spill som det meste annet? Å gi minst mulig tilbake for penga. Dyrt og dårlig. God Jul.
Aetius Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Synd jeg ikke kan boikotte EA hardere enn jeg allerede gjør. 1
Runis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden EA, Saudi-Arabia og Trump i en og samme overskrift er det nærmeste vi kommer en dommedagsprofeti..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå