Gå til innhold

Armit Kaur - ferdig i politikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tror en stor del av problemet rundt amrits utsagn er at hun virker psykotisk i det klippet, litt ustabil, litt barnslig, og det blir ikke bedre i ''unnskyldningen'', hvor hun ikke klarer å la vær å smile og fnise, og følger opp med å svartmale kirk til en ganske absurd grad for å legitimere hennes hat, litt som når sofia rana kaller konservative nordmenn for nazister, oppfordrer til vold mot politiske motstandere, og sier regelmessig at vold mot nazister er greit, og at nazisters liv ikke har noen betydning.

Det var nok ganske tydelig for både nestleder i rød ungdom, og rødt's partiledelse, at hun ikke angret, at hun var litt ustabil, og kanskje litt dum, de har sikkert ønsket å sparke henne før, da hun har sagt mye sykt, men nå var den avgjørelsen veldig lett å unnskylde.

Endret av Nasjonalisten
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår vi egentlig USA? Norge er jo politisk og ideologisk nærmest demokratenes Bernie Sanders og AOC. Rødt er reinspikka  kommunisme form en amerikaner.

• Liker 1
Skrevet
Imaginacíon skrev (5 minutter siden):

FBI har frigitt foto av en person of interest. Problemet er at i de fotoene bærer ikke personen noen rifle. Det gir lite mening.

Naa er ikke jeg 100% oppdatert, men han kvittet seg jo med vaapenet etterpaa. 

Kan vaere tatt da kanskje?

Hvor fant de vaapenet?

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, Karltorbj said:

Naa er ikke jeg 100% oppdatert, men han kvittet seg jo med vaapenet etterpaa. 

Kan vaere tatt da kanskje?

Hvor fant de vaapenet?

FBIs bilder er tatt inne i en bygning. Våpenet ble funnet i et skogholt.

Skrevet (endret)

Tror det er viktig å puste med magen og ta et steg tilbake.

Det som har hendt nå er tragisk. Det står en kone som mangler sin mann og to barn som mangler sin far.

Kirk var en politiker som ytret sine meninger, og utøvde ingen vold.

Uansett hvor uenig man er med sine politiske motstandere, så er dette så uakseptabelt du får det.

Glem venstresiden, sentrum og høyresiden. Dette skal ikke skje uansett hvilket ståsted man har. Det som har skjedd i USA med Kirk skal ikke skje. Man skal ikke være redd for å bli skutt når man snakker politikk på offentlig rom.

Kaur har gjort det riktige å trekke seg. Det å føle glede over at noen med et annet politisk ståsted er død er uakseptabelt.

Endret av gurka
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Karltorbj skrev (Akkurat nå):

Riktig, ja det blir jo underlig.

Hvorfor blir det underlig? Skytteren har sikkert beveget seg rundt omkring på campus, men ikke med våpenet. Det er sikkert lagt på taket i forkant feks på natta og bildet tatt før drapet ble begått. Våpenet har skytteren tatt med seg etter drapet, og sikkert kastet det fra seg i flukten for å komme fortere unna. Er vel en plausibel forklaring det? 

• Liker 5
Skrevet
Imaginacíon skrev (Akkurat nå):

Det står det ikke noe om. Men det er vel grunn til å tro at det er en av skolens bygninger.

https://nypost.com/2025/09/11/us-news/fbi-releases-first-images-of-person-of-interest-in-charlie-kirk-assassination/

Personen kan altså ha kvittet seg med våpenet i skogen og deretter blitt avbildet i en bygning. 

Eller så kan bildene være fra før personen plukket opp våpenet og skjøt. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutes ago, Baranladion said:

Hvorfor blir det underlig? Skytteren har sikkert beveget seg rundt omkring på campus, men ikke med våpenet. Det er sikkert lagt på taket i forkant feks på natta og bildet tatt før drapet ble begått. Våpenet har skytteren tatt med seg etter drapet, og sikkert kastet det fra seg i flukten for å komme fortere unna. Er vel en plausibel forklaring det? 

Ja det kan ha skjedd slik. 

• Liker 1
Skrevet
Baranladion skrev (Akkurat nå):

Helt riktig, her er det mange mulige forklaringer. 

Skrevet (endret)

Kan jo hende han har skjult våpenet på taket tidligere slik at han bare trengte å komme seg opp dit, blir nok for mye spekulasjon å skulle si noe sikkert enn så lenge

edit: leste ikke nye poster før jeg kommenterte ^^

Endret av Kakkelfant
  • Liker 1
Skrevet

Siste: Politiet undersøker trussel mot partiet Rødt 
https://www.vg.no/nyheter/i/jQRXPe/politet-undersoeker-trussel-mot-partiet-roedt

Det bekrefter operasjonsleder Melissa Krag i Øst politidistrikt.

– Øst politidistrikt bekrefter å være kjent med at det er postet et innlegg på sosiale medier med et innhold som kan oppfattes som truende mot partiet Rødt/partimedlemmer i Rødt, sier hun til VG. 

Krag kommenterer ikke hvordan uttalelsene vil undersøkes ytterligere, men sier at det er opprettet en straffesak på forholdet.

Det skal kun være én person som er siktet. 

VG har vært i kontakt med partiledelsen i Rødt:

– Vi venter fortsatt på tilbakemelding fra det aktuelle politidistriktet og avventer derfor å uttalelse om det, sier Reidar Strisland, som er partisekretær i Rødt.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Revie skrev (2 timer siden):

Nedlatende av meg også. Jeg beklager og svaret fra @VifteKopp er jeg helt enig i. Følelsene sitter litt utenpå i dag, særlig med tanke på enkelte reaksjoner. Gikk i 'egen' felle og tenkte meg ikke om. Det var ikke ment som et forsvar av DJT.

Jeg tror nok jeg forstår deg, så du trenger ikke ta deg tid. Jeg forstår hva du mener; at det sitter mange på "den andre siden" og sier ting som er like ille eller verre og at det blir stein i glasshus å kritisere Kaur for hardt - når man selv står for håpløse ting. Ingen tvil om at det finnes forkastelige folk der også, som nå får ekstra vann på mølla.

Som sagt, beklager. Følg ungen på trening og gjør viktige ting i stedet. Skal snart hjem til mine også.🙂

Null stress, vi går alle i den fella og det var dessuten et dårlig skrevet innlegg av meg. Er dette så galt det skjærer seg i diskusjoner hadde verden vært et mye, mye roligere sted 😊 Du oppsummerte poenget mitt godt der, forresten. 

Ha en fin kveld 👍

Endret av Griever
Skrevet
Snikpellik skrev (24 minutter siden):

Siste: Politiet undersøker trussel mot partiet Rødt 
https://www.vg.no/nyheter/i/jQRXPe/politet-undersoeker-trussel-mot-partiet-roedt

Det bekrefter operasjonsleder Melissa Krag i Øst politidistrikt.

– Øst politidistrikt bekrefter å være kjent med at det er postet et innlegg på sosiale medier med et innhold som kan oppfattes som truende mot partiet Rødt/partimedlemmer i Rødt, sier hun til VG. 

Krag kommenterer ikke hvordan uttalelsene vil undersøkes ytterligere, men sier at det er opprettet en straffesak på forholdet.

Det skal kun være én person som er siktet. 

VG har vært i kontakt med partiledelsen i Rødt:

– Vi venter fortsatt på tilbakemelding fra det aktuelle politidistriktet og avventer derfor å uttalelse om det, sier Reidar Strisland, som er partisekretær i Rødt.

Djezus christ, enkelte folk asså... 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Skrevet

Uavhengig av partitilhørighet. I mine øyne er ikke denne vesle tøyta noe annet enn en opportunistisk tenåring. Mest sannsynlig årsaket av fri barneoppdragelse.

• Liker 1
Skrevet
Sovna skrev (5 minutter siden):

Uavhengig av partitilhørighet. I mine øyne er ikke denne vesle tøyta noe annet enn en opportunistisk tenåring. Mest sannsynlig årsaket av fri barneoppdragelse.

Vesle tøyta? 

Du burde ikke være eldre enn tenåring selv 😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...