Gå til innhold

HBO Max-sjef: – Vi er altfor billige

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare min mening men hvis du skal slenge opp en vegg som viser frem hvor mange titler du har tilgjengelig for folk å se så er det litt teit når titler gjentar seg opp til flere ganger :D.

Forøvrig føler jeg at Apple TV er det nye HBO når det kommer til produksjonskvalitet og interessante serier. 

Kanskje de kan ta seg mindre betalt hvis de slutter å betale konsulenter som rådgir dem å bytte navn. Nå ser det slik ut foreløpig:

HBO -> HBO MAX -> MAX -> HBO MAX

Gleder meg til neste år når de har gått helt rundt og heter bare HBO igjen. 

Endret av Locrin
  • Liker 6
Skrevet

Eg tviler ikkje på at HBO kan ta meir betalt når ein vurderer innhold opp mot pris. Men for min del så er det denne -50% livet ut avtalen som er einaste grunnen til at HBO ikkje er eit straumeabonement som eg har aktiv berre delar av året.
HBO har ein del gode kvalitetsseriar, men mange av dei begynner å blir forholdsvis gamle så mange har nok alt sett dei seriane, seriar som the Sopranos, Band of Brothers, six feet under, og Game of Thrones er verd å ha fått med seg men det er ikkje seriar som ein nødvendigvis treng å sjå mange gangar. Av nye HBO seriar av kvalitet så er det litt magrare. Tidlegare nemnte Game of Thrones klarte dei å rote til slutten, tilsvarande med The Last of Us der sesong 2 gjekk fleire hakk ned i historieformidlinga.

At det no tek 2 år mellom kvar sesong av disse kvalitetsseriane er heller ikkje spesielt attraktivt, særleg når sesongane også er veldig korte. Mange av disser seriane er slik at det eigentleg er best å spare opp for så å binge heile serien om anmeldingane fortsatt er positive etter siste sesongen. Å holde abonnementet gåande medan du venter i to år på ein ny sesong er idioti.

Einaste serien frå HBO som har imponert meg i år er "The Pitt".

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Etter at jeg ble nedgradert til reklame og kun fhd som ikke gir flytende strømming bruker jeg ikke hbo mer, selv om det er inkludert i TV pakken. 

Snart kutter jeg nok hele TV pakken.

Skrevet
Locrin skrev (2 timer siden):

Forøvrig føler jeg at Apple TV er det nye HBO når det kommer til produksjonskvalitet og interessante serier. 

Enig i at det er ein del snadder på Apple TV, det er også litt spennande at Apple TV er så hemmelegheitsfulle fram til dei plutseleg lanserer ein ny påkosta serie med store stjerner, nesten utan promotering.

Mitt einaste ankepunkt mot Apple TV er at som Android brukar så var det ei elendig brukaroppleving utan fungerande app for strømming og casting. Eg hadde eit tre månedars abonnement på Apple TV for eit halvt år sidan, og sjølv om eg har høyrt at dei vistnok skal ha fått på plass ein Android app så tenker eg at det er ikkje aktuelt å abonnere på nytt før det har gått eit nytt halvår eller år slik at dei seriane eg følger med på har fått nye sesongar.

Eg synes også at Apple TV er litt dyrt i forhold til kva du får. 120 kr i måneden er ikkje akkurat billig, og innholdsbiblioteket er ikkje kjempestort.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Locrin skrev (3 timer siden):

HBO -> HBO MAX -> MAX -> HBO MAX

Gleder meg til neste år når de har gått helt rundt og heter bare HBO igjen. 

Ja.. og med det ny økning av "livet ut" prisen .. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Greit, man trenger jo egentlig bare NRK.

Er lei av å kaste bort tid på å se masseprodusere  underholdningsprogrammer av oppbrukte konsepter og reklamer som disse private aktørene satser på.

Endret av PosteMonopolet
  • Liker 1
Skrevet
3 hours ago, The Avatar said:

Mitt einaste ankepunkt mot Apple TV er at som Android brukar så var det ei elendig brukaroppleving utan fungerande app for strømming og casting. 

Ser den, har hatt Apple TV en stund nå og mener det er verdt prisen opp mot andre enheter på markedet og for å slippe grensesnittet til Tven. Men det er klart at Apple er Apple og tvinger folk inn på sine løsninger og enheter ikke altid faller i smak. 

Skrevet
bbios skrev (2 timer siden):

Ja.. og med det ny økning av "livet ut" prisen .. 

Livet ut var alltid 50% og ikke en fast sum, og det er den fortsatt. Så eventuelle økninger var noe man visste om fra dag en. 

HBO har gjort mye dumt, men til syvende og sist har jeg fortsatt samme rabatten som når jeg først fikk den.

Og det er også eneste grunnen til at jeg fortsatt har det abonnementet. 

Skrevet
Comma Chameleon skrev (36 minutter siden):

Livet ut var alltid 50% og ikke en fast sum, og det er den fortsatt. Så eventuelle økninger var noe man visste om fra dag en. 

Rabatten er lik, men produktet du får rabatt på har blitt endra ved at HBO har lansert ei redusert teneste som dei kallar standard. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...